BU BLOGDA ARA

24 Mart 2013 Pazar

Baloon Nail Art

Bugün tırnaklara balonlar çizip, parti havası yaratacağız :)
We will paint party baloons on our nails. Let's start;


YAPILIŞI;
1.Adım: Baz olarak iki kat rakı beyazı tabir edilen oje uygulanır.
2.Adım: Sünger tekniğiyle tırnakların yarısına kadar kireç beyazı oje uygulanır.
3.Adım: Ojenin kuruması beklendikten sonra bir kat simli oje sürülür.İsteğe bağlı :)
4.Adım: Kalın uçlu noktalama kalemiyle, istediğiniz renkte bir ojeyle oval şekil çizilir ve alt kısmına bir üçgen yapılır.
5.Adım: Yaptığımız ovalin çevresi ince uçlu fırça kullanılarak siyah ojeyle çerçevelenir.Ve kısacık siyah bir ip çizilir.
Top Coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!

HOW TO MAKE IT;
Step 1: Apply dupe white nail polish twice.(image1)
Step 2: Apply white nail polish half of your nails using a sponge.(image2)
Step 3: And then apply shimmer twice.(image3)
Step 4: Paint oval shape with nail polish what color you want,using thick tipped dotting tool.and paint a triangle under the oval shape.(image4)
Step 5: Circle the baloons with black nail polish using a fine tipped brush.Paint a short rope.(image4)
Don't forget the apply top coat.
That's all!


Kullandığım Malzemeler;
Noktalama kalemlerim henüz gelmediğinden ve evdeki ince uçluyla balon çizemeyeceğim için alternatif aradım ve kalın uçlu bir tığ kullandım.
İnce uçlu bir fırça ve bolca pastel oje bana eşlik ettiler..

I used to;
Thick tipped dotting tool for baloons
Fine tipped bruh for circles and rope.




Sonuç eğlenceli değil mi ?
And the result is,it is enjoyable,isn't it?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it,good luck!





6 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)