BU BLOGDA ARA

14 Mart 2013 Perşembe

Autumn Leaves Nail Art

Yaz geliyor kışa dair tüm süslemeleri yapıp tüketeyim istedim. Sarı sarı yaprakları da dökelim bitsin bu iş,hadi başlayalım;


YAPILIŞI;
1.Adım: Açık kahve yada tercihe göre siyah oje baz olarak iki kat uygulanır.
2.Adım: Görseldeki ince fırçayla koyu kahverengi dallar çizilir. 
3.Adım: Dallardan herhangi ikisine aynı fırçayla 'v' şeklinde turuncu yapraklar çizilir.Tam tepesine tek bir dik yaprak çizilir.
4.Adım: Gene aynı fırçayla yaprakların üzerine sarı oje geçilir.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!



Sonbahar yapraklarımı nasıl buldunuz?

Deneyeceklere kolay gelsin!

16 yorum:

  1. çok hoş olmuş, elinize sağlık çok beğendim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu konuda yeteneğine hayranım gerçekten de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım bunu senden duymak ne büyük keyif :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş hangi marka top coat kullanıyorsunuz acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler begümcüm, bu fotoğraflarda top coat yok yapıp fotoğraflayınca sildiğim için uygulamıyorum.Rimmel London top coat kullanıyorum.

      Sil
  4. kuzum sen ne yeteneklisin ya maşallah her gün ayrı bir güzellik Allahım senin yüzünden benimde canım çekiyor bak ha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelcem :) Benim de senin makyajlarını canım çok çekiyo ki keşke yakın olaydık öğretirdik birbirimize :)

      Sil
  5. oje sürmeyen ben bile özeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  6. Goncacım sen nasıl yetenekli bir insansın:) ellerine sağlık bu da çok güzel olmuş:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Yelda'cım şımartıyosunuz beni :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)