BU BLOGDA ARA

28 Mart 2013 Perşembe

Angry Birds Nail Art #2 - Yellow Bird

Angry bird yapmaya devam ediyoruz.Bu seferki sarı kuş :)
We continue making angry birds.It is time to making yellow bird.


Yapılışını adım adım fotoğraflarla gayet açık anlatmışım değil mi? :)
You can see how to make it on photos,very clearly :)



1.Fırça: Kaşlar ve çerçeve yapmak için.
Brush 1; used for making brows and circles.
2.Fırça: Tırnaklara sarı çizgiler çizmek için.
Brush 2;used for making yellow stripes.
3.Noktalama kalemleri: gözler için.
Dotting tools; used for making eyes.


İşte kızgın sarı kuş, nasıl buldunuz? Yeterince kızgın bence :)
Here is the yellow angry bird,İs he angry enough?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it good luck!

20 yorum:

  1. Günaydınn:)
    Bu sarı kuş bize çok kızmış ama neden kızmış bilmiyorum;
    Hey angry bird keskin sirke küpüne zarar canım yapma böylee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun tatlılığına bak ya,yüzümde kocaman bi gülümseme oldu okuyunca:)

      Sil
  2. çooook tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuşş bayıldım:)sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Hehehe kızgın ama tatlı kuş :)

      Sil
  5. Buda guzel olmus ama benim favorim digeri
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı olanını bende daha çok seviyorum :)

      Sil
  6. hahaa bayıldım ne tatlı kuşmuş o ellerine sağlık kuzutom (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkürler balküpü :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)