BU BLOGDA ARA

29 Mart 2013 Cuma

Angry Birds Nail Art #3- Blue Bird

Sıra geldi mavi kuşa.Hani şu fırlatılınca üçe ayrılan çılgına.Haydi iş başına.
It is turn of the crazy blue bird. Let's paint it;



YAPILIŞI;
1.Adım: Tüm tırnaklara rakı beyazı oje tek kat uygulanır.
2.Adım: Orta parmak tırnağına mavi ojeyle yuvarlak vücut çizilir.
3.Adım: İnce uçlu fırçayla saçlar çizilir.Noktalama kalemiyle gözler için turuncu noktalar konulur.
4.Adım:Gözleri içine beyaz ojeyle 3.şekildeki gibi noktalar konulur. İnce uçlu fırçayla gaga sarı ojeyle yapılır.
5.Adım: Gözlerine üzerine tekrar minik küçük siyah noktalar konulur.Ve kuş ince uçlu fırçayla çerçevelenir.
6.Adım: Diğer tırnakları istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.Ben kuş oyunda üçe ayrıldığı için diğer iki tırnağıma da kuşlar çizdim.Diğer tırnaklarıma da mavi beyaz oje uyguladım.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!

HOW TO MAKE IT;
Step 1: Apply dupe white nail polish on your nails.(image1)
Step 2: Paint a blue round shape on your third nail.(image2)
Step 3: Paint hairs using a fine-tipped brush.Paint orange spots for eyes using dotting tool.(image3)
Step 4: Paint two black small points inside the orange ones.Circle the bird using black nail polish.(image4)
Step 5: Paint other nails your request.I chose to paint 2 little birds too.
Don't forget to apply top coat.
That's all!


1 numalı fırça çerçeveler için.
2 numaralı fırça saçlar için.
3 numara da sevgili tığım var.Noktalama kalemlerim hala gelmedi :( Büyük göz noktaları için.)
4 numaralı noktalama kalemi küçük göz noktalaması için.

I used to;
number 1 for circles,
number two for hairs,
number 3 for eyes,
number 4 small eye spots..



İşte mavi kuşlar, nasıl olmuş sizce?
Here is the blue birds,how are they?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it,good luck!

8 yorum:

  1. Ay cok tatlı. Bence bir angry bird serisi yapman lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üçüncü kuş canım sonuna kadar yapmaya calışcam:)

      Sil
  2. So sweet - even if he is angry LOL

    YanıtlaSil
  3. Çılgınsın sen ya takibe almalıyım bloğunu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu beğenmene çok sevindim,aramıza hoşgeldin Sinem :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)