BU BLOGDA ARA

12 Mart 2013 Salı

Angry Birds Nail Art # 1 - Red Bird

Şu çatlak kuşları aranızda sevmeyen var mı bilmiyorum, ama ben bayılıyorum.Özellikle kırmızı olanına.Hadi iş başına bekletip kızdırmayalım :)


YAPILIŞI;
1.Adım: Tüm tırnaklara rakı beyazı oje tek kat uygulanır.
2.Adım: Orta parmak tırnağına kırmızı ojeyle, yarım oval bir şekil çizilir.
3.Adım: Daha sonra ince uçlu noktalama kalemiyle saçlar çizilir.Kırmızı ovalin üzerine birde yarım beyaz oval yapılır.
4.Adım:Gözler için beyaz ovalin bitiş çizgisine kalın uçlu noktalama kalemiyle ( ben tığ kullandım) birleşik iki siyah nokta konulur.Sonra içine beyaz noktalar konulur.Bunların içine de orta tepede birleşecek şekilde siyah noktalar konulur.Gözler tamam!
5.Adım: Siyah ojeyle ince uçlu fırça kullanılarak kaşlar yapılır.İnce uçlu noktalama kalemiyle sarı üçgen bir gaga yapılarak kuş tamamlanır.
6.Adım: Diğer tırnakların uçlarına beyaz oje uygulanır.Üst tarafına ince uçlu fırça ile kırmızı çizgi çekilir.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!




Kızgın kırmızı kuşu ben çok sevdim, ya siz?

Deneyeceklere kolay gelsin!

                                                    

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuş çoooooooooooook tatttttttttlıııııı!!!

    YanıtlaSil
  2. ayyy ayyyy ben hastasıyım bu kuşların. Eline sağlık adaşımm =)
    yarınki de sarı kuş olsun mu? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hastayım bunlara:) Teşekkürler adaşım, olsun tabi neden olmasin :)

      Sil
  3. çok beceriklisin gonca maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş çok beğendim keşke bende yapabilsem bu konuda pek bi beceriksizim :) ama deniycem çok güzeller çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler dene tabi belki daha güzel yaparsın :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)