BU BLOGDA ARA

7 Şubat 2013 Perşembe

yves rocher ışıltı veren maske


bu maskeyi hakkında hiç birşey bilmeden yves rocher indiriminden almıştım.beklenti içine girmeden alışveriş yapmak hoşuma gidiyor.böylece kullanım sonunda hayal kırıklığı yaşamıyorum. 

ürün açıklaması: Işıldayan ve tazelenen bir cilt için sadece 3 dakikaya ihtiyacınız var!
İçerdiğ enerji veren İspanya Narı sayesinde cildinizi tazeler, ışıltılı ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz cilde uygulanması önerilir. 3 dakika beklettikten sonra durulayınız.

benim gözlemlerime gelecek olursak; 
öncelikle maske karma/yağlı ciltler kategorisinde satılıyor.maskeyi aldığımdan beri haftada iki kez olmak koşuluyla 4 kere kullandım.ürün jel yapıda.çok az bir miktarı tüm yüzünüze yetiyor.yüzümü yıkadıktan sonra, tüm yüzüme yedirip 3 dakika bekletiyorum.bekleme sürenin bu kadar kısa olması harika! maske yüzde kabuk gibi olmuyor.ciltte biraz yapışıklık hissi yaratıyor ama yıkanıp gittiği için bunu bir sorun olarak görmüyorum.yıkandıktan sonra yüzünüz ay gibi ışıldamıyor ama belirli bir miktar ışıltı veriyor ve cildi rahatlatıyor.cildi yumuşacık yapıyor bu da artısı.

30 ml ürün 16.90 tl. daha iyileri var mıdır kesinlikle evet. ama bu fiyata performansı gözardı edilemeyecek kadar iyi.






4 yorum:

  1. yves rocherin ürünlerinin bazıları gerçekten iyi beklentiyi yüksek tutmamak lazım dediğin gibi o zaman memnun kalıyor insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için orta karar bi ürün uzunca süre de gider.biterse bir daha almam sanırım.

      Sil
  2. daha önce limonlu ve üzümlüsünü kullanıp çok beğenmiştim bu sefer bunu aldım bende ve dediğin gibi aşırı aydınlık vermesede baya ferah gösteriyor cildi. Az kullanınca tüm yüze yettiği için diğerlerini zor bitirmiştim ben,bereketli ürün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bitince diğerlerini deneyeceğim tabi biterse :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)