BU BLOGDA ARA

19 Şubat 2013 Salı

yves rocher sebo specific zero defect krem


sebamed gece kremim bitince, bi sürü araştırma yaptım ama hakkında hiç bir fikrim olmayan bu kremi aldım.iyi ki de almışım.kremi bir aydır bayıla bayıla kullanıyorum.

ürün açıklaması şöyle; Ultra hafif ve yağsız dokusu ile ciltte mat bir görünüm ve kadifemsi bir dokunuş sağlar. Gece      boyunca gözenekleri daraltarak pürüzsüz ve kusursuz mat bir ten sağlar. Her gece düzenli olarak temiz cilde uygulamanız önerilir. Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.


sabah kalktığımda görmekten nefret ettiğim şey pasparlak bir surat! zaten gözenekli ve sivilce izleriyle dolu bir yüzüm var parlayınca hepten sinir bozucu oluyor.bu kremi kullandığımdan beri cildim gayet mat ve dinlenmiş bir şekilde uyanıyorum.
kremin yapısı çok hafif, yağsız da olduğu için sürülünce ciltte yağlı his bırakmıyor.hemen emilip gidiyor.geride ise yumuşacık bir cilt bırakıyor.ben kokusunu da sevdim.rengi de çok güzel :)
gözenek sıkılaştırma özelliğine gelecek olursak tek başına çok bir faydası olur mu bilmiyorum açıkcası. olursa bile çok uzun zaman alacağı kanaatindeyim.ben diadermine gözenek sıkılaştırıcı özelliği olan temizleme jeli ve tonik, bioderma sebium pore refiner ile birlikte yves rocher gece-gündüz kremi kullanıyorum sonuçtan memnunum. bir aylık kullanım sonunda gözeneklerimde farkedilir bir daralma oldu,tabi mucize yaratmadılar ama düzenli kullanımla umuyorum ki daha iyi sonuçlar alacağım.

cildi yağlı olanlara ve gözeneklerinden sıkılanlara tavsiye edebileceğim bir krem. fiyatı şu anda indirimde 29.32 tl, indirimsiz 36 tl.


10 yorum:

  1. Kremi yorumlamana göre çok beğendim. :) en kısa sürede deneyeceğimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sende benim kadar memnun kalırsın :)

      Sil
  2. o kadar memnunum ki ben de bu kremden.. gerçekten çok iyi çıktı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çook severek kullanıyorum :)

      Sil
  3. Aaa, aşkolsun :) Benim blogda vardı bu krem! Hatta ilk kavanoz biter bitmez, haftasonu gidip yenisini aldım! Bayılıyorum kendisine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eneee nasıl kaçırmışım yahu :( şimdi okudum aynı fikirdeymişiz, bende bitince kesin alcam :)

      Sil
  4. Çok faydalı bir yazı olmuş. Bende şuan diadermine'nin kremini kullanıyorum, yarısı bitti. Farklı bir krem arayışındayım. Arada Nivea Q10 krem alıp denedim ama sivilcelenme yaptı bıraktım. Bu krem aklımda, mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı beğenmene sevindim.umarım benim kadar memnun kalırsın..

      Sil
  5. merhaba,
    benim de t bölgem aşırı yağlıdır.
    bu kremi ben de aldım ama maalesef işe yaramadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      benim cildimde çok aşırı yağlanma yok ama karma-yağlı grupta.Kozmetik ürünler maalesef herkesin cildinde aynı etkiyi yaratmıyor.Ve ben başka ürünlerle destekleyerek kullanıyorum. Cilt bakım rutinimde neler kullandığımdan bahsettim.
      Sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)