BU BLOGDA ARA

12 Şubat 2013 Salı

yves rocher asansörlü göz kalemi

bu kalemi uzun bir araştırma sonucunda aldım. flormar, max factor göz kalemi denedim ama istediğim gibi bi sonuç alamadım bir sürü seçenek içinden bitkisel kökenli olduğu için bu kalemde karar kıldım.
aldığım kalemin ucu testerınki gibi yumuşak çıkmadı ve sürerken canımı yakıyordu. yves rocher ile facebook üzerinden iletişime geçtim ve bana kalemi aldığım yerden değiştirme imkanı sağladılar.hem de sorunsuzca, öncelikle müşteri memnuniyetine bu denli özen gösterdikleri için kendilerine teşekkür ediyorum.ve yorumlarımı yeni aldığım kalem üzerinden yapıyorum..

kalemin sürümü rahat.ucu sert olmadığından gözde kayıp gidiyor. asansörlü olması ayrıca avantaj benim için kalem açmayı hiç sevmiyorum hele birde açtıkça kırık kırık geliyorsa hepten sinir oluyorum.



kalemin rengi mat siyah.biraz daha parlak olmasını tercih ederdim.sürdüğüm kalem 3 saat sonra neredeyse tamamen çıkıp gitmiş oluyor.halbuki alırken kesinlikle bozulma,akma, dağılma yapmaz demişlerdi.görevli kız benimde gözümde var çok severek kullanıyorum dedi ve onun gözünde resmen kömür karası duruyordu. hayret! sanırım sorun benim göz kapağımda.bu da dahil hiç bir kalem bozulmadan durmuyor.tek sevindiğim nokta bu kalem bozulsa bile göz pınarıma dolmuyor kirli bir görüntü oluşturmuyor. ve sağa sola fazla bulaşmıyor.

kalemi 23.90 tl'ye aldım, çokta memnun kalamadım ama kalemimi tazeleyerek kullanmayı düşünüyorum.bir de eyeliner olarak başarılı olduğunu okumuştum o şekilde de değerlendireceğim.

sizin bana kömür karası renk verecek ve dağılmayacak bir göz kalemi öneriniz var mı?

15 yorum:

  1. macın asla bozulmayan denilen kalemleri bile bir süreden sonra dalgalanmaya başlıyor akmıyor ama dalgalanıyor..bunun dalgalanması normaldir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cıkıp gidiyor umduğumu bulamadım maalesef...

      Sil
  2. Rimmel London Exaggerate asansörlü göz kalemi! YSL, Lancome, her şeyi denedim; bundan başarılısı yok! Gayet de siyah, gayet de kalıcı! Hem de 12,99 TL!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izmirden gitmeden alayım bari canım,belki o beni tatmin eder :)

      Sil
  3. Güle güle kullan kalemini : ) İstediğin gibi çıkmamasına üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımıniçi,bende çok üzüldüm :/

      Sil
  4. Benim son aylardaki favori siyah kalemim flormarın smoke eyes bir ucu kalem diğer ucu süngerli olan,fiyatıda 10 tl civarı sanırım,çook memnunum ben ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda bulunsun hayalimdeki kalemi bulana kadar almaya devam :)

      Sil
  5. Benim herzaman favori goz kalemimdir ve eyeliner olarakta hep surerim.Kaliciligindan da sikayetim yok.Ama bence tek sorun cabuk bitiyor.Buara Sephora'nin goz kaleminide hem goz icine hem de eyeliner olarak kullaniyorum,cok memnunum yag gibi kayiyor surerken.Ben Sephora indiriminden 10 tl ye almistim.Umarim aradigin kriterde bir kalem bulursun.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demekki benim göz kapaklarımda bir sorun var :/ sephora kalemi de yazdım kenara istediğim kalemi bulana kadar denemeye devam,öneri için teşekkürler...

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bobbi brown ı tek gecerim goz icinden asla akmiyor 30saniyede sabitleniyor fiyatı biraz sıkıntılı ama deger 70 tl

    YanıtlaSil
  8. Yves rocher nın kalemlerinide kullanıyorum ama göz altına hem zor sürülüyor hemde kalmıyor mac kalemimin ise asansörü bozuldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpekcim gerçekten aldığıma pişman olduğum ürünlerden biri bu oldu.Verdiğim paraya gerçekten çok üzüldüm.Önerin için teşekkür ederim :) Ben de Essence'in göz kalemini aldım 3.75 tl gibi bir fiyata aldım performansı şahane :)

      Sil
  9. hayret, benim gözümde akma yapmıyor bu kalem. akşama kadar birazıcık akıyor okadar oda gözlerim sulu olduğundan :D lancome kalemim kadar başarılı diyebilirim :) senin beğenmemene üzüldüm :/ tabi her göz farklı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)