BU BLOGDA ARA

9 Şubat 2013 Cumartesi

yine yeniden alışveriş :)

bu izmir gezisi bana dost kocamın cebine düşman bi gezi oldu.afyonda olmayan her mağazayı gezip denemek istediğim her şeyi almaya programlanmış olarak geldiğim için her fırsatta alışveriş yapıyorum. 
istediğim mağazaları bünyesinde barındırdığı için soluğu gaziemir optimum avm'de aldım.sonuç aşağıdaki gibi;


gözeneklerimden ve cildimdeki yağlanmadan kurtulmayı kafama koyduğum için ilk önce yves rocher'e uğradım. yves rocher gece kreminden çok memnun kaldım gündüz kremini de aldım. birde  indirimdeyken gözenek sıkılaştırıcı maskeyi aldım. express göz makyaj temizleyiciyi de yves rocher kartım olduğu için hediye ettiler.

gündüz kremi indirimde 29.90 tl (normal fiyatı 36.90 tl)
gözenek sıkılaştırıcı maske indirimde 23.90 tl (normal fiyatı 29.90 tl)
göz makyaj temizleyici hediye (fiyatı 24.90 tl)


ikinci durağım watsons oldu. rimmel london ojelerden almak için uğramıştım pek renk seçeneği yoktu.bende bir kaç parça bişi alıp çıktım.

qvs tırnak parlatıcı 2.99 tl
rimmel 60 seconds oje 2.25 tl
rimel shine topcoat 2.99 tl
cosmoshop oje 1.60 tl


veee son durak herkesin bayıla bayıla gittiği gratis. hemmen essence ve the balm standına koştum ama sanki çekirge sürüsü dadanmış gibi hiç bişi kalmamış.bana da bişiler bıraksalarmış iyiymiş.ama yoooook beni kim düşünür :(
benim payıma düşenler bunlar oldu.

essence xxxl shine lipgloss 5.99 tl
essence oje 2.49 tl
essence silky touch allık 8.49 tl
benri pamuk 2 tl

gratis alışverişinden çok memnun kalamadım ama alışveriş işte mutlu etmeye yetiyor :)

5 yorum:

  1. Benim lipglossdan almışsın güle güle kullan ^_^ Essense allık ben de alacağım.. Maaşım olunca da Yves Rocherlara atlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hepsi ve daha iyileri senin olsun kuzum :)

      Sil
  2. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. İlla o birkaç parça bişi alıncak demi :) Öylesine girsem bile kendimi hep kasada para öderken buluyorum :) En azından küçük şeylerle mutlu oluyorum diye avutuyorum kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden böyleyiz biz yaa:) bende hiç bisi
      almasam pamuk alıyom illaki alcam :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)