BU BLOGDA ARA

25 Şubat 2013 Pazartesi

Şehir Işıkları Tırnak Süsleme/ City Lights Nail Art

Kendisini tanıtmamı bekleyen bir çok ürün var ama tırnak süsleme aşkım kabardı.Yapmadan duramıyorum, yapınca da yayınlamadan:) Belki sizler de her gün tırnak süsleme görmekten bıktınız ama söz bundan sonra tanıtım yazısı gireceğim :)


Gece uyku tutmayınca şehrin ışıklarını izlemeyi çok severim ben. Benim küçük şehrimin ışıkları da yansın dursun istiyorum silmeye kıyamayacağım galiba..


Kullandığım ojeler sırayla;
Pastel 78, Pastel 04, Pastel 82 ve Pastel 38 numaralı ojeler..

Not: İmkan bulursam ve sizden de talep gelirse,en çok beğendiğiniz süslemelerin videosunu çekmek istiyorum. Bir tırnakta göstermem yeterli olur sanırım:)

20 yorum:

  1. Gonca, çok ama çok beğendim. Bayıldım tek kelimeyle :))

    YanıtlaSil
  2. Vaaaaay!!!!!!!!!!!!!!! Bu gerçekten muhteşem!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçmek gittikçe zorlaşıyor demi canım :)

      Sil
  3. Evet hakikaten çok güzel olmuş yetmemiş cool da durmuş yani,kesinlikle tırnaklarımda görmek istediğim bir süsleme:)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. şimdilik örneklere bakarak yapıyorum genelde, hayal gücümü de kullanacağım tabisi :)

      Sil
  5. Bayıldım ellerine sağlık kuzum bende denicem ama batırırm diye korkuyorum en iyisi yüzük parmağımla başlayayım ben (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dene tabi ki kuzum, yaparsın eminim :)

      Sil
  6. tırnak süslemeyi niye sevmeyelim ya! ben şahsen ürün incelemesindense nail-art yazılarını daha çok seviyorum. nasıl yapıldığını da yazarsan tadından yenmez o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)süsleme aşkı seni de sarmış desene. gece yaptığım için fotoğraflıyamıyorum. fotoğraflamaya çalışacağım bundan sonra.zaten isteyen çok olursa hafta da bir video çekmek gibi bir planım var:)

      Sil
  7. Gonca şimdi gördüm ^_^ Ya nasıl güzel çok cool bir tema , eline sağlık oje firmam olsa valla ömürlük sponsorun olurdum :) Yani cidden firmalar sana göndermeli akılları varsa :)

    YanıtlaSil
  8. İnanmıyorummm gonca harikaaa olmuş gerçektenn bayıldımmmm bayıldımmmm <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkürler canım, dünden bugüne değişim :)

      Sil
  9. "muhteşemmm olmuşşş" yazacaktım ki, bi baktım herkes aynı şeyi yazmış :) şehir ışıkları imgesine zaten bayılıyorum ama bu nail art beni aşar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) dene canım çok zor değil :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)