BU BLOGDA ARA

6 Şubat 2013 Çarşamba

rimmel london lycra pro ojeler

watsons'a uğradığımda denemek için aldım bu ojeleri.

323 riviera red

420 aqua cool

öncelikle ojelerin fırçalarına ba-yıl-dım! kocaman, geniş fırçaları var tam benlik.bir seferde tırnağımın neredeyse tamamını boyayabiliyorum hemde iz bırakmadan. ojelerin sürümü çok rahat kuruması da bir o kadar hızlı.kalıcılıkları da kullandığım diğer ojelere nazaran daha iyi.hiç bozulmadan 2 gün idare ettiler.
kırmızı oje tam benim sevdiğim tonda, alt tonu üst tonu yok bildiğimiz kırmızı :) parlak olması da ayrıca göz alıcı. 
mavinin her tonuna takmış olama rağmen mavi ojeyi pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.sizce de çok cansız durmuyor mu?

ojelerin tanesini 2.50 tl'ye aldım. yapılarını çok sevdim, diğer renklerini de almak için can atıyorum.

6 yorum:

  1. kırmızıya bende bayıldım doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sürüp dururum artık ben bu ojeyi:)

      Sil
  2. ne kadar düzgün sürmüşsün,renkte süpperrr..

    YanıtlaSil
  3. bu kirmizi ile rimel london un kate serisinden 107 numarayi da dudaklarina sureceksin ortaligi yakacaksin ;-)
    mavi bana da soluk geldi,gule gule kullan canim ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben o kadar iddialı olamam ki içimde yok :) mavi olanı da tırnak süslemede kullanırım artık...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)