BU BLOGDA ARA

17 Şubat 2013 Pazar

pazar ünlüsü # 3 rosie huntington whiteley

siz bu taş gibi hatunu nereden tanıyorsunuz bilmiyorum ama, ben benim canım jason statham'ımın sevgilisi olması dolayısıyla tanıyorum.



nasıl da yakışıyorlar maşallah:) tabi konumuz onların ne kadar yakıştığı değil bu kızcağazın harika yüzü ve mükemmel makyaj örnekleri..tüm kıskançlıklarınızı bi kenara atın ve aşağıdaki güzelliği doyasıya izleyin :)



kedi gözler nasılda yakışmış,dudaklar angelina'yı aratmıyor..




dalgalı saçlar, ne güzel romantik bi hava katmış..




en vurucu fotoğrafı sona sakladım.bu nasıl bir güzelliktir dimi ama :)

herkese iyi pazarlar!

6 yorum:

  1. Çok tatlı kadın maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sorma ben bakmaya doyamıyorum erkekler napsın:)

      Sil
  2. Offf bu kızın saçlarına aşığım resmen ! tabi kendisi de çok güzel :)) bu arada gerçekten çok farlı bi havası var bu kızın, gözler dudaklar saçlar fizik desen zaten maşallahı var :)) yine büyük keyifle okudum postu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) malzeme güzel post ondan keyifli olmuştur :)

      Sil
  3. Ben de resmeen hayranim, bir ic camasiri firmasi icin birseyler tasarlamisti ve reklamlarinda vardi ben orada farkina varmistim :)
    Ps. İsmi de cismi kadar guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini öğrenene kadar göbeğim çatladı adaşım ama cisminin harika olduğu bir gerçek!

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)