BU BLOGDA ARA

3 Şubat 2013 Pazar

ojem: pastel 78 & flormar 430

mavi ojelerin her tonunu ojelerimin yanına katmak istiyorum. her sabah teftiş edip hepsini tek tek sevesim geliyor. bir şeye taktım mı, fena takmak gibi bi huyum var, kurusun! 
bu iki mavi ojeyi çok seviyorum.ikisini aynı anda size göstermek için mavi ojelerle bir manikür yaptım ne kadar uyumlu ve sevimliler dimi :)

aslında tırnağım kısa. daha uzun görünsün diye açık olan maviyi kalın sürdüm.
bir de bu iki rengi bir arada kullanınca aklıma birşey geldi :) 


sizce de facebook renklerine benzememişler mi? burdan sözüm mark'a, çizim yeteneğim biraz vasat ama düşünmem yeter dimi ama, facebook sayfandan blogumu duyursan yeter :)

pastel oje 78, flormar oje 430 numara.

not:fotoğraf kalitesi için kusuruma bakmayın..ilk foto flaşsız ikinci foto flaşlı.

6 yorum:

  1. Ben bunu önceden görüp mıncırma zevkini tatmıştım burdan da söyleyim, mükemmell =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de mavi ojeleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmakçım doyamadım valla bi tane daha aldım daha da alacağım, halbuki mavi rengi pek sevmem bu mavi oje aşkı nerden bulaştı anladım :)

      Sil
  3. Pastel oje konusunda çok başarılı, bu mavi renk bende de var çok güzel :)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde fırçalarının tepesi çıkmasa süper olacak :) pastel oje ordusuyla çok mutluyum yoksa :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)