BU BLOGDA ARA

18 Şubat 2013 Pazartesi

nyc ojeler


bloguma göz ucuyla bakan biri bile ne kadar oje aşığı olduğumu biliyor.farklı markaların ojelerini deneme merakı da benliğimi sarmış durumda, aman ne güzel! 
nyc ojeleri de watsons'da gördüm,iki rengini aldım.gönül isterdi ki daha fazla alayım ama ojelerim benim yerime yatağımda yatacak kadar doldurdular odamı.

246 park ave

221 spring street

ojelerin yapısını sevdim.fırçaları ince ama sürmeyi zorlaştırmıyor.oje çok hızlı kuruyor,öyle ki, eğer fırçaya az miktarda oje alırsanız daha sürerken katılaşmaya başlıyor.bu ne hız demekten alamıyorum kendimi! kalıcılığı orta, ben her gün oje değiştirdiğim için benim için sorun olmuyor zaten.
ojelerle ilgili tek sorun ise kokusu.diğer ojelere göre keskin ve ağır kokuyor.onun dışında ojeleri sevdim,sizde alın renk renk sürün sürüştürün!

12 yorum:

  1. Her iki rengi de çok sevdim ben! Bu arada, NYC'nin turbo speed kurutucu üst cilası var yaaa, Seche Vite ile aynı kalitede! Süper hızlı kurutuyor, süper parlak gösteriyor! Bayıldım! Aklında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Başak, senin önerilerin candır tabi ki aklımda!

      Sil
  2. İlki de ikincisi de harika =) Biri yaza biri kışa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana yaz kış farketmiyor canımcım aklıma eseni sürüyorum :)

      Sil
  3. ben hala gidip bakacağım watsonsa bunlar için bir türlü gidemedim.. fiyatları nedir acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almanı tavsiye ederim güzel ojeler, tanesi 3.99 tl 4 tl olsa alamazdık ama :)

      Sil
  4. 246 Park Ave olana bayıldım ben harika duruyor rengi :)
    Blogunun oje yazılarını okumayı çok seviyorum bir oje bloggerı ve bir ojesever olarak :) Blogumda da ojeseverler için bir etkinlik düzenledim eğer katılmak istersen
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/02/oce-etkinligine-kimler-katlyooor.html
    uğraman yeterli seni de görmek beni mutlu eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu olan biraz fosforlu cevriye havasında zaten bende ilkini daha çok sevdim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bence de :) özellikle spring street..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)