BU BLOGDA ARA

2 Şubat 2013 Cumartesi

natural health loofah yüz temizleme diski

yüzümü bir sünger yardımıyla yıkayıp temizlemeyi tercih ediyorum.elle yıkayınca çok temiz olmuyor.daha önceleri kağan parfümeriden aldığım yapay süngerleri kullanıyordum. özdilekte gezerken doğal liflerden oluşan bu diskleri görünce denemek için aldım.
disk %100 doğal kabak liflerinden oluşuyor.hiçbir katkı maddesi yok.


diskin suyla temas etmemiş hali ilk 2 fotoğrafta göründüğü gibi.suyla temas etmiş hali ise daha sonraki fortoğraflarda görünüyor.ilk başta ıslattığımda dağılıp gidecekmiş gibi geldi ama mıncıklamama rağmen sapasağlam duruyor.temizlemek için kullandığım ürünü üzerine sıkıp ıslatıyorum.çok güzel köpürtüyor. disk biraz sert yapılı olduğu için yumuşak hareketlerle yüzümde gezdiriyorum aksi taktirde zımpara etkisi yapması kaçınılmaz.siyah nokta ve sivilce temizliğinde etkilidir yazıyor açıklamasında, bakalım bunu ilerleyen günlerde göreceğiz.birde iltihaplı sivilcesi olanlara önermeyeceğim çünkü sivilcelerin patlamasına sebep olabilir. ciltte pul pul olan ölü deriyi temizlemekte ciddi anlamda başarılı.

ürün bir pakette 3 adet satılıyor. fiyatı 3.25 tl. gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz..


8 yorum:

  1. Kabak liflerini selilütler için vücutta gözüm kapalı öneririm ama yüzde kullanmaya cesaretim yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aldığımdan beri kullanıyorum canım,hafif dairesel hareketlerle kızartmıyor bile yüzümü..selilüt için de kesesini aldım onu henüz kullanmadım ama..

      Sil
  2. hiç bir etkisi yok siyah noktalar için diyor ama noktalar yerinde duruyor yüzümü çizmekten başka bişeye yaramadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yüzümü hiç çizmedi çok mu bastırarak kullandın acaba?

      Sil
  3. ben de almıştım ama canımı acıtıyor kullanırken o nedenle yeniden süngerlere geçiş yaptım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim hassastır ama bı sıkıntı yaşamadım ben. Kullanmadan iyice ıslatıp yumuşatıyorum...

      Sil
    2. Gonca hanım ne sıklıkla kullanıyorsunuz???

      Sil
    3. Haftada 2-3 kez,tercihen duşta iyice sıcak suyla ıslatılmış olarak kullanabilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)