BU BLOGDA ARA

15 Mart 2013 Cuma

Makyaj Çantamda Neler Var?

Sevgili Yelda beni geçenlerde mimlemişti. Ancak bugün yapabiliyorum.Yapamadığım bir kaç mim var onları da yapacağım inşallah :)


Aslında çoğu zaman makyaj çantası taşımam yanımda. Eğer evden makyaj yapıp çıkmadıysam, modumda değilimdir. O günü makyajsız geçiririm.
Makyaj yaptığım zamanlarda da sadece o gün sürdüğüm ruju ve siyah göz kalemimi atarım çantama o kadar.Bu çanta da aklıma eserse çantamdaki yerini alır. O yüzden çantam sizi hayal kırıklığına uğratabilir şimdiden söyleyeyim.
 Gelelim içindekilere;


1.Pure Beauty Jasmine Water BB Krem; fondöten kullanmayı pek sevmiyorum cilt tonum eşitlensin bana yetiyor o yüzden yanımdadır kendileri. Yazısı için tıktık.
2.Essence Silky Touch Allık; çok doğal durduğu için çok seviyorum. Yazısı için tıktık. Allığımı sürmek için de  pastel fırçamı kullanıyorum.


Clinique Maskara; deneme boy bir ürün.Küçük olduğundan çantama attım.Yazısı yakında gelecek.
Max Factor siyah göz kalemi; rimmel london kalemden önceki favorim.Yanımdan ayırmam. Genel olarak seviyorum.Yazısı gelecek.


Avon Babylips Ruj; herhalde ilk bitirdiğim ruj olacak.Yeni katologlarda rastlamıyorum artık.Çok severek kullanıyorum ama bitmesinden çok korkuyorum :(
Ve Roc dudak koruyucu; acayip güzel nemlenidiriyor ve koruyor. Çatlamış dudaklarıma ilaç gibi :) Yazısı için tıktık.

İşte benim makyaj çantam böyle.Fakir ama gururlu :) 
Bu mimi kimler yapmadı bilmiyorum ama yapmak isterlerse MamontenkaKermitalemlerdeSüslügünlüğüm ve Pek Bilmiş'i  mimliyorum.


9 yorum:

  1. benim makyaj çantamda da çok ürün olmaz öyle :) teşekkür ederim canım benim hemen yapacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)aman zaten ağırlık yapmasın çantaya,az ama öz malzeme iyidir:)

      Sil
  2. çok güzelmiş bu ürünler, tam gerekli parçalar. roc'un dudak koruyucusuna ben de bayılıyorum:)
    öpücükler cicim!
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)çocuğun eşyalarını çantama tıkıştırmaktan bana ancak bu kadar yer kalıyo :)benden de sana öpücükler canımcım!!!

      Sil
  3. Avon Baby Lips süperdi gerçekten.Kullanıp bitirdim bende.Fırsat köşesinde yakalarsam ya da tekrar kataloğa girerse hiç kaçırmayacağım bir rujdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kataloğa bi girsin beş tane alacağım o kadar çok seviyorum :)

      Sil
  4. bende bu bb kreme bayılıyorum :)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum ama yeni favorim garnier karma ve yağlı ciltler için bb krem.o daha güzel buna göre :)

      Sil
  5. siteniz gerçekten çok güzel ve hoş olmuş sizi takip ediyorum benim blog sayfamada beklerim modifiyeli arabalar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)