BU BLOGDA ARA

24 Şubat 2013 Pazar

kar tanesi tırnak süsleme/ snowflake nail art

tırnak süsleme işi artık tüm benliğimi sarmış durumda.günlük işlerim, aileme zaman ayırma dışında yaptığım tek şey ojelerimle oynamak :)


kış mevsimini yaşadığımız ama kar görmediğimiz şu günlerde sizler için kar yağdırdım tınaklarıma. şu bebek mavisi ve pembesi diye tabir edilen renkler üzerinde daha güzel dururdu kar tanelerim ama renkler bende yok.bende gri üzerine yaptım.nasıl olmuş?


kullandığım ojeler sırayla;
rimmel london 805 grey matter, alix avien 164 numara ve flormar supermatte m103..






8 yorum:

  1. çok güzel olmuş=) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Renklere de kar tanelerine de bayıldım :) Uzun zamandır bunu bekliyordum biliyorsun ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) hihihi bigün senin tırnaklarına da yapacağım :)

      Sil
  3. neyi merak ediyorum biliyor musun sağ elinle sola tamam da solla sağa nasıl düzgün yapıyorsun.güzel olmuşlar ama ben yapamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun gibi basit süslemeleri diğer elime de rahatlıkla yapıyorum ama teferruatlı olanlarda yardım almak gerekiyor :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)