BU BLOGDA ARA

18 Şubat 2013 Pazartesi

izmir'de son alışveriş

izmir'de çok gezmedim ama merak ettiğim mağazaları gezmeyi ihmal etmedim.kürkçü dükkanına dönmeden bir gün evvel sevgili Başak'ın önerdiği rimmel london göz kalemini almak için watsons'a gittim birçok ürünle döndüm..artık herkeslerin yaptığı kozmetik diyetine girme vakti geldi diye düşünüyorum...


aldıklarıma gelince;
rimmel london match perfection fondöten ( umarım bu sefer doğru rengi tutturmuşumdur,fondöten almayı bir türlü beceremiyorum ) 19.90 tl. 
rimmel london volume accelerator maskara 9.90 tl ( ikinci ürüne %50 indirim vardı)
rimmel london exaggerate waterproof göz kalemi 11.99 tl.
nyc ojeler tanesi 3.99 tl.
rimmel london oje 1.90 tl.

ojeleri denedim çok sevdim.göz kalemini de denedim elimdeki en iyi performanslı göz kalemi ama hala tam memnun kalamadım.yazısını yazacağım.fondöten ve rimeli denemedim.rimeli elimdeki rimeller bitene kadar açmayacağım.fondöteni ise merak eden olursa deneyip yazabilirim.

hayatımda hiç yapmadığım kadar kozmetik alışverişi yaptım ve bir süre kozmetik almaya ara vermeyi düşünüyorum.battım yahu!



10 yorum:

  1. Ojelerin rengi şahane gözüküyor dadlum, artık yetenekli ellerinden modeller görürüz onlarla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, tırnaklarım bi uzasın aklımda şahane şeyler var :)

      Sil
  2. güle güle kullan cicilerini..

    YanıtlaSil
  3. Ojeler çok güzel ben burada bu güzel renkleri bulamadım ya :) güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) belki daha güzel renkler de vardır ama watsons'a ne zaman gitsem yağmalanmış oluyor.

      Sil
  4. Fondötenden memnun kaldın mı peki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kapatıcı bir fondöten arıyorsan değil maalesef,birde karma yağlı ciltlerde parlama yapıyor :/

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)