BU BLOGDA ARA

3 Şubat 2013 Pazar

ilk izmir alışverişi - forum bornova çıkarması

izmir'e geldikten bir gün sonra forum bornova çıkarmamı gerçekleştirdim.ufak tefek(!) bir alışveriş yaptım.
ilk durağım watsons oldu.amacım bir tane maske almaktı taa ki görevli kız yanıma yaklaşana kadar...


kız ilk burnumdaki sevgili siyah noktalarıma gönderme yaptı, sonrada yanağımdaki canııım gözeneklere...önce güzelce temizleyip sonra sıkılaştırıcı tonik uygulamam lazımmış, eee yapıyorum ki zaten sonuç sıfır! 1 ay bunları kullan çoook memnun kalacaksın dedi diadermine üçlüsünü tutturdu elime.indirimdeymiş dayanamadım aldım.şu görevlileri biri benden uzak tutsun mümkünse!

yüz temizleme jeli 13.25 tl
peeling 9.25 tl
tonik 13.25 tl


rimmel london ojeleri tamamen kendi irademle aldım.hemen kız kardeşimin tırnaklarında denedim, izmirden dönmeden bir kaç renk daha almaya karar verdim.

lycra pro serisi 2.50 tl
ı love lasting finish 1.90 tl

yves rocher kalemi de denemeyi çok istiyordum hazır mağazasına uğrama fırsatı bulmuşken alıverdim.

fiyatı 23.90 tl


ve ayakkabılarını bayılarak giydiğim deichmann'a da şöyle bi uğradım.hızlı bir tur gerçekleştirdim ki elimde 10 tane ayakkabıyla eve dönmeyeyim.sonuç olarak istediğim kahverengi botlara kavuştum :)

fiyatı 69.90 tl..

gene alışveriş, gene boşalan cüzdanlar ama gene kocaman bir mutluluk.darısı sizlere:)

10 yorum:

  1. ben görevli kızlardan uzak duruyorum bu yüzden işte iyi günlerde kullan canm benm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) bende bundan sonra kati suretle uzak duracağım!

      Sil
  2. Ohh güle güle kullan :) Fark etmemişim izmir çıkartmanı yoksa bir kahve ısmarlayabilirdim size güzel bayan :)) Başka sefere haberleşelim bir hafta sonu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) daha 10 gün falan burdayım görüşmek kısmet olur inşallah :)

      Sil
  3. bende bir sürü alışveriş yaptım :D hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım sana da hayırlı olsun :)

      Sil
  4. Ahh o görevli kızlar yüzünden oluyor zaten herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bu kaç oldu benim onlara kanıp alışveriş yaptığım azcık bende de var :)

      Sil
  5. Merhaba canım,
    sana birşey sormak istiyorum.O siyah nokta için aldığın ürünler işe yaradımı? Bende ona göre almak istiyorumda.

    Benim blogumada beklerim seni canım :)

    http://pamuk-sekeer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığımdan beri gece gündüz düzenli kullanıyorum.şimdilik olumlu-olumsuz bir etkisini görmedim.ancak bir aylık bir kullanım sonunda net bir fikir edinebilirim o zamana kadar bekleyebilirsen yardımcı olmak isterim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)