BU BLOGDA ARA

13 Şubat 2013 Çarşamba

ilk çekilişimin sonucu belli oldu :)

çekiliş sonucunun açıklanacağı gün geldi çattı. çekilişe katılım çok güzeldi, katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum.
çekilişe 208 katılım oldu,tekrarlayan yorumları çıkarınca sayı 191'e indi.çekiliş listesi bu yayını yaptığım bilgisayarda değil, iki bilgisayarın excel uyumu olmadığı için yayınlayamadım.isteyen olursa daha sonra mail olarak atabilirim.
çekilişimin kazananı 172.sıradaki yorumuyla, alfabenin e harfi oldu tebrikler! 



2 gün içinde bana iletişim bilgilerini gönderirsen sevinirim :)

8 yorum:

  1. Tebriklerr =) Harika bir çekilişti

    YanıtlaSil
  2. Ayyy benim bu benim yuppiiii çok sevindiim yaaaaa :)
    Nasıl iletişime geçceeem :(
    ebru_afsin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tebrikler güle güle kullan :)

      Sil
    2. Tebrikler, güle güle kullan :)

      Sil
    3. Kargoya bugün vermeye çalışacağım güle güle kullan :)

      Sil
  3. Tebrikler , güle güle kullansın kazanan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)