BU BLOGDA ARA

4 Şubat 2013 Pazartesi

hem romantik, hem vahşi tırnaklar/ love and leopard nails

her gün yarım saat nail art araştırması yapıyorum.dişime göre olanları hemen bir yere not ediyorum.elimin yeterince yatkınlaştığını düşündüğümden, çıtayı biraz yükselttim.
denemek isteyenler için sevgililer gününe özel bir süsleme  daha yaptım.


leopar deseninin kırmızı bir kalple birlikteliğinden böyle bir süsleme ortaya çıktı.nasıl buldunuz?



kullandığım ojeler sırayla;
pastel 19, pastel 22, pastel 38, pastel 105 ve pastelin numarasını bilmediğim kırmızı ojesi.


not: yapılışını da fotoğraflamak isterdim ama gece 12de yapınca pek mümkün olmadı.uygulamak isteyenlere yardımcı olabilirim..

17 yorum:

  1. Tatlım, süper olmuş yine. Vallahi yetenek bu :))

    YanıtlaSil
  2. Harika!!!!!! Eline sağlık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ankaraya geleyim her tırnağına ayrı desen yapıcam :)

      Sil
    2. eveeet!!!! ben de Seche Vite falan alayım sen gelene kadar da, o desenler bozulmadan 1 hafta kullanayım :)))

      Sil
  3. süper olmuş.. elin çok yatkın böyle şeylere senin keşke ben de öyle olsam..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bende ilk başlarda çok zorlandım elim 1,5 ayda ancak alıştı..

      Sil
  4. çok güzel olmuş elinize sağlık iyi bir fikir oldu=)

    YanıtlaSil
  5. Wuuu çok hoooşş...♥

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. ben de geçenlerde leopar deseni uyguladım tırnaklarıma. çok basit ve çok güzel.
    blogumda görebilirsin. oturmaya da beklerim :)

    www.eatpolishlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de basit ama güzel :) senin yaptıklarında çok güzel olmuş..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)