BU BLOGDA ARA

16 Şubat 2013 Cumartesi

gözüme takılanlar # 5

gelmiş çatmış cumartesi gözüme takılanlar nelermiş yazmam lazım. ayy valla fotoğrafları paylaşıyorum ama gözlerinize acıyorum, bu hafta aman ne güzel diyebileceğim hiç bişi okumadım görmedim :/


ilk önce miley cyrus'a giydirmek istiyorum ama terbiyem müsait değil. kendisi nurhayat'ı tanımaz, bilmez ama mileyciğime nurhayat'ın ağzından bi paççoz göndermesi yapıyorum ve susuyorum!


beni şok eden ikinci görüntü de bu oldu.kate upton giyinmeyi de biliyomuş yahu, şaşırdım!


michelle williams bu kıyafet nedir yavrucuğum? coca cola kapaklarının altından bizim buralarda tekrar dene sizin oralarda try again diye bi yazı çıkar, sana benden bir coca cola kapağı, evine dön!


14 şubatta george clooney londra sokaklarında oturup gelene gidene çiçek dağıtmış! 
şaka şaka, gerçek sandınız demiiii, mumya o mumya, istesem bana verirler mi ki:)


veeee jlo.. sende olmamışın bebeğim arkandaki eşşek kadar tommy hilfiger yazısı bile kurtaramamış seni! 

bu hafta hatunlara bişi olmuş 14 şubat çarpması mıdır nedir,bi tanesi düzgün bişi giymemiş ki bakıp da iç geçireyim,akşam akşam salon kadını çizgimden çıktım bunlar yüzünden!


8 yorum:

  1. miley gerçekten korkunç gibi görünüyor ama göz alışınca gayet seviml igeldi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla baktıkça sevimsizleşti benim içinde :)

      Sil
  2. Canım bu paylaişımlarına bakmak çok keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ay Gonca senin bu yazılarını okurken çok eğleniyorum ben :)) Yorumlarına da katılıyorum ayrıca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler, eğlendirebiliyorsam ne mutlu :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)