BU BLOGDA ARA

9 Şubat 2013 Cumartesi

gözüme takılanlar # 4


rihanna haftalardır bu saçlarla geziyor. ben bi anlam veremedim bu şaçma modele siz nasıl buldunuz?


rita ora'nın bu elbisesini sevsem mi yoksa elbiseden nefret mi etsem bilemedim, değişik!



bu aralar nereye baksam adam levine'ı görüyorum. klip çekimleri,konserler şimdi de parfüm çıkarmış onu tanıtıyor. maşallah yakışıklıya çok çalışkan!


bi insanın kendine ne kadar kötü davranabileceğinin, bedenini ne kadar kötü kullanabileceğinin kanıtıdır linsday lohan. daha 26 yaşında ama görüntüsü hiç öyle söylemiyor.yazık!


veeee selana gomez...tamam genceciksin,kendimi seninle kıyaslamam yanlış ötesi ama şu üstündekilerin bir tanesini bile giysem maymuna dönerim sense harika görünüyorsun, kıskanmamak elde değil!

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)