BU BLOGDA ARA

5 Şubat 2013 Salı

garnier karma ve yağlı ciltler için bb krem açık ton

bu bb kremi övgülere dayanamayıp aldım.aldığıma pişman olmadığım ürünler arasında yerini aldı bile.önerenlere sağlık:)


ürün, açıklamasına göre tam bir 5 i 1 yerde:)
nemlendirir
cilt rengini eşitler ve ışıltı verir
cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır
parlamayı kontrol eder
gkf 20 ile uv ışınlarından korur

cildim çok ciddi anlamda problemli.sivilce izlerim, gözeneklerim ve az da olsa çillerim var.tüm cilt kusurlarını eksiksiz bünyesinde barındıran biri olarak bb kremlerden öyle çok beklentim yok(tu).


kremin cilt kusurlarını azalttığı gün gibi ortada. cilt rengini eşitlemede çok ama çok başarılı. nemlendirmesi de gayet yeterli.
cildimde kesinlikle ağırlık yapmadı günlük nemlendiricimi sürmüş gibi hissettim kendimi.mat bitişine rağmen cildi canlı gösteriyor.sabahtan akşama kadar yüzümde durdu,günün sonunda t bölgemde çok az bir parlama oldu. parlamadan bir gün geçirdim anlayacağınız, yağlı cildi olan bir insan daha ne ister ki?
gkf 20 ile cildi uv ışınlardan koruması da cabası.

her yerde bulabileceğiniz ve 20 tl gibi bir fiyata edinebileceğiniz harika bir ürün.ben bittikçe yeniden alacağım karma yağlı ciltlere kesinlikle önerimdir!



25 yorum:

  1. Beğendiğine çok sevindim Gonca :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim hemde, teşekkürler :)

      Sil
  2. bir deneyeyim bakayım,genelde fondöten ya da pudra kullanmam,bakalım bu nasıl birşey ,paylaşım için sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil umarım sende seversin..

      Sil
  3. merhaba daha önce de öneriler okumuştum ancak neden se bu ürüne güvenemiyordum benim cildim de sizinkiyle aynı problemlerden muzdarip yazınızdan sonra almaya karar verdim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda indirimde her yerde, bi dene bakalım pişman olmazsın bence :)

      Sil
  4. Sok marketlerinde 13 lira haberiniz olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende indirimli almıştım alacaklara duyurman iyi oldu, teşekkürler:)

      Sil
  5. bende bu ürüne aşığım,aldığım günden beri elimden düşmüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende aşık olmaya başladım başlıcam :)

      Sil
  6. Benim cildim kuru olduğundan almadım ama kuzenim aldı ve ondan denedim cidden şahane! sende çok güzel anlatmışsın ve fotoğrafta cidden çok belli oluyor, ellerine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelcem :) hemen sende bi tane edin anladığım kadarıyla diet yalan oldu :)

      Sil
  7. Bende yaklaşık 2 aydır hergün kullanıyorum ve çok memnunum.Sadece kalıcılığı çok iyi değil ama bu fiyata o kadar olur diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu fiyata o kadarcık kusur sayılmaz bile :)

      Sil
  8. bb creamlerden nefret eden biri olarak bu kremi okadar cok övmüşkü herkes yarın gidip birtane alacagım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonraki yorumlarını dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  9. Ben yaklaşık iki hafta önce aldım 5 6 defa kullandım. T bölgem yağlı olduğu halde burnumda soyulmalar başladı yanaklarımda da sivilcelenmeler oldu çok şaşkınım ve tavsiye etmiyorum bi daha asla almam :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünle ilgili ilk defa olumsuz birşey duydum.herkesin cildi bir değil tabi birine iyi gelen ürün bir başkasına iyi gelmeyebiliyor.senin adına çok üzüldüm çok geçmiş olsun...

      Sil
  10. ben ilk çıktığında aldım çokta beğendim :) 2 tane bitirdim bile, Eski garnier bb ile alakası yok :) Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de bittikçe alacağım :)

      Sil
  11. Bende bb kremi almaya düşünenlerdenim fakat gözeneklerim çok göze batıyo insanlarla konuşurken yüzlerine bakmaya korkuyorum sizce bu krem bana yardımcı olur mu gerçekten,cildimde yaglı bu arada yorumlarınızı bekliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer bey;
      öncelikle cildinizdeki yağlanmayı önlemeniz gerekiyor.yağ dengesini kurarsanız sıkıntınızın bir nebze daha hafiflediğini göreceksiniz.ben cilt temizleyici olarak bu aralar diadermine peeling etkili jel kullanıyorum,gözenek sıkılaştırma amaçlı ise yine diadermine tonik..gece gündüz kremi olarak da yves rocher markasının kremleri tercihim.bunları düzenli kullanarak cildimdeki parlamadan ciddi anlamda kurtuldum. garniera gelecek olursak gözeneklerinizi tamamen kapatmayacaktır.ama belirginliğini azaltacaktır.parlamayı da engeller.umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil
  12. Bende almayı düşünüyorum ama ben beyaz tenliyim light tonu bana uyarmi tereddüt ediyorum açıkçası...yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Bende bu ürünü kullanmak istiyorum ama beyaz tenliyim bu ürünün light tonu bana uyarmi bilmiyorum yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  14. ürün su bazlı mı? Yani yüzümüzü yıkadığımızda gider mi yoksa bebek yağında olduğu gibi su üzerinden mi akar ? Şimdiden teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)