BU BLOGDA ARA

10 Şubat 2013 Pazar

essence xxxl shine lipgloss

normalde lipgloss kullanmayı hiç sevmeyen biriyim.en son lisedeyken kullanmıştım.o kadar sevmiyorum düşünün.
gratise gidip, essence standında istediğim hiç bir ürünü bulayınca bende bu lipglossu aldım.


tercihimi 021 red blossomdan yana kullandım. 
öncelikle glossun fırçasını çok  sevdim, öyle löp diye bi ton ürün çıkarmıyor.fırçanın kullanımı da kolay, glossu düzgün bir şekilde uygulama imkanı sunuyor.
gloss dudakta yapış yapış his bırakmıyor benim en çok sevdiğim yanı bu oldu.kokusunu ve tadını da ayrıca beğendim.
dudakta duruşu gayet güzel, ışıl ışıl..rengi de çok hoşuma gitti. kalıcılığı çok iyi sayılmaz ama tazelenerek kullanılabilir çünkü dudakta ağırlık yapmıyor.

glossun fiyatı 6 tl. benim gibi lipgloss sevmeyenler için iyi bir başlangıç olabilir. şans verilebilecek bir ürün.

11 yorum:

  1. ekstra bir dolgunluk veriyormu canımcım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim ışıltısından mıdır akıskan yapısından mıdır bilemedim ama sanki bana dolgun gösterdi gibi geldi :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan. Bu arada dudak da dudak ama!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) iltifatın için ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  3. renge bayıldımm :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. renk süper, denemeye cesaret edemiyordum yapış yapıştır diye ama madem öle yapışkan his vermiyor kesin denicem özellikle bu rengi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıslak ama yapışkan değil, sende severek kullanırsın inşallah:)

      Sil
  5. Harika, bu renginden de edineyim bir tane =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edin tabi canımcım sana çok yakışır eminim :)

      Sil
  6. bende de kalın dudak olsa bende sürerdim ! :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)