BU BLOGDA ARA

15 Şubat 2013 Cuma

essence silky touch allık

gratis'e gitme aşkıyla yanıp tutuşuyordum. izmir'e gelince attım kendimi gratis'e ama pofff! herşey tükenmiş. nerede essence sweet home koleksiyonu nerede hot mama allıklar :(

ben de rengini sevince, denemek için aldım bu allığı.

bendeki renk 20 numara babydoll. şeftalimsi bir pembe. silky touch adını sonuna kadar hak ediyor, kadifemsi bir yapısı var. parmağımla alırken tozutmayacak gibi izlenim bıraktı ama fırçayla aldığımda tozuttu. ışıltısız fakat canlı bir allık ve tende duruşu da gayet doğal. kalıcılık konusunda ise sınıfta kaldı 3 saat sonunda tenimden neredeyse tamamen kayboldu. içeriği de maalesef biraz kirli talc ve paraben var.

allık 5 gr, fiyatı 8.49 tl. paraben ve talc içermesine takılmıyorsanız günlük ve kısa süreli kullanım için uygun bi allık. markete bile giderken süslenen kısçelere tam olur!

8 yorum:

  1. Allıkların kalıplarındaki şekiller çok tatlı görünüyor bu yüzden Essence allıklarını seviyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende sevdim ama biraz daha kalıcı olaymış iyiymiş...

      Sil
  2. Güle güle kullan canım benim.Essence bu allığına aşık bir çok kişi tanıyorum.Çok iyi bir tercih yapmışsınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. kalıcılığı biraz vasat öyle olmasa çok daha iyi olurdu...

      Sil
  3. paraben önemli bir nokta dikkatinizi cekerim hoş bir açıklama olmamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanım içeriğinde talc ve paraben olduğunu belirtip eğer bu konuya takılmıyorsanız yazdım dikkat ederseniz,illaki alın paraben içermesini boşverin yazmadım.Yazinin nersinden rahatsiz oldunuz anlayamadım..

      Sil
  4. paraben önemli bir nokta zararlı ve cogu makyaj malzemesi yasaklanmaya başladı kimya sektörünce... kullanmamanız öneririm

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa bu yazını blogum da ilgi göstermek istiyorum ayrıntılı bilgi için ama hem iznini rica ediyorum hem de nasıl yapacağımı söylemeni:S

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)