BU BLOGDA ARA

21 Şubat 2013 Perşembe

elimde hangi marka ojeler var?

elimde bulunan oje markalarının toplu bi gösterimini yapayım istedim.11 değişik markanın ojesini kullandım.


nars oje yazısı için tıktık
china glaze oje yazısı için tıktık
nyc oje yazısı için tıktık
cosmo shop oje yazısı için tıktık

alix avien ojeleri pek kullanmıyorum yeşil ojesi tırnağımı sararttıktan sonra, bende antipati oluşturdular.ama kullanmam lazım napcam o kadar ojeyi dimi ama kurumasınlar yazık..
essence ve max factor oje yazısını da yakın zamanda yazacağım...


ojelerimin topluca fotoğrafı.70'den fazlalar daha da almak istiyorum :)

8 yorum:

  1. Tam adres yazsana bi gece süpürcem hepsinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece gelme kuzum istediğin oje olsun al götür hepsini :)

      Sil
  2. 70 oje iyi bir rakam.. ben de sürekli aldığım için kaç tane oldular gerçekten bilemiyorum ipin ucu kaçtı bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ipin ucunu bende kaçırmayı çok istiyorum aslında :)

      Sil
  3. İnsan kendini hiç tutamıyor:) Bazen bir bakıyorum hiç kullanmayacağım bir rengi bile almışım:) Alix Avien'in Shine Plus diye bir serisi vardı sanırım. Onun yeşil rengi benim tırnağımı sapsarı yapıyordu ama diğer renklerinde rastlamadım daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje aşkı bambaşka bişi :)
      Tirnaklarim nerdeyse bir aydir sapsarı geçmek bilmedi :( sen nasıl gecirdin?

      Sil
  4. tırnaklarım yakın zamanda benimde sararmıştı 2 haftada geçtiler . ben şöyle yaptım diplerinden kestim ve 2 hafta boyunca bildiğimiz diş macunuyla fırçaladım düzenli nemlendirdim kesinlikle limona falan batırmadım ve geçtiler. birde her zaman kalyon kullanıyorum onu kullanmaya başladığımdan beri sararma çok azaldı tavsiye ediyorum=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler begüm mutlaka deneyeceğim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)