BU BLOGDA ARA

26 Şubat 2013 Salı

Diadermine Peeling Etkili Yüz Yıkama Jeli

Birçok yüz yıkama jelim, sabunum,köpüğüm varken İzmir'den bir de Diadermine aldım. Watsons'ta görevli kız çok ikna edici konuşup, temizleme jeli,tonik ve peelingden oluşan bir set sattı bana.Genel olarak memnun da kaldım.


Ürün tüm cilt tiplerine uygun, peeling etkili olmasına rağmen nazik bir temizleyici.
Yapısı ne çok akışkan ne katı.İçinde, fotoğrafta görülmüyor ama mini minicik beyaz tanecikler var. Sabah akşam yüzümü bu jelle yıkadığım ve sürekli peeling yapmak istemediğim için bazen ıslatarak, bazen kuru olarak kullanıyorum. Kuru olarak kullandığımda doğal olarak köpürmüyor beyaz bir tabaka gibi yayılıyor.İçindeki taneciklerin cildimde gezindiğini hissedebiliyorum.Ama kesinlikle tahriş etmiyor.Tüm yüzümü göz altlarım hariç güzelce ovuyorum ve duruluyorum. Islak kullandığımda ise şurada bahsettiğim temizleme diskini güzelce ıslatıp yumuşatıyorum.Fotoğrafta gördüğünüz kadar ürünü üzerine alıp köpürtüyorum.Sonra hafif dairesel hareketlerle uygulayıp duruluyorum.
Sonuç gayet güzel, tonik uyguladığım pamuk neredeyse kirlenmiyor.Cildime parlaklık ve canlılık  veriyor.Benim cildim hassas olmasına rağmen peeling gibi kullandığımda bile cildimi kızartmıyor.Bu açıdan da seviyorum.

Ben indirimde 13.25 tl'ye aldım.Fiyatı uygun güzel bir temizleyici. Alınabilir bir ürün.Bu ürünü alırken başka neler aldım merak edenler de şuraya bakabilir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)