BU BLOGDA ARA

13 Şubat 2013 Çarşamba

Clinique Take The Day Off Makyaj Temizleyicisi

Makyajı temizlemeden uyumanın ne kadar zararlı olduğunu bilen fakat makyajını temizlemeye çok üşenen biri olarak kendime teşvik olsun diye Clinique Take The Day Off makyaj temizleyicisi almıştım uzun süreler önce. Uzun süreler önce diyorum çünkü 125 ml lik ambalajlarda bereketli bir ürün ve pamuğa 2-3 damla damlatmak makyajınızı temizlemek için yeterli oluyor.

Uzun süre kullandım, şu an elimde başka markaların temizleyicileri var ama tekrar ihtiyacım olursa yine bu markayı tercih ederim. Koyu renkli ağır makyajı ve en en zor çıkan rimeli bile tek seferde temizliyor. Diğer makyaj temizleyicilerinde olduğu gibi temizlenmiş kirpiklerinizden her yüzünüzü yıkamanızda siyah rimel akmıyor, kısacası derinlemesine temizliyor.


Her makyaj temizleyicisinde olduğu gibi biraz yağlı bir dokusu var ama hiç rahatsız etmiyor. Makyajınızı temizledikten çok kısa bir süre sonra yağ kalmıyor, hatta geride yumuşacık bir ten bırakıyor.

Siz de bu ürünü denemek isterseniz fiyatı 50-70 TL arasında değişiyor, ben indirimli 40 TL gibi bir fiyata almıştım.

Bu yazı www.mamontenka.com' un sahibi Eda Kocakuş tarafından Goncaninguncesi.blogspot.com'a misafir yazı olarak yazılmıştır.

2 yorum:

  1. Bir makyaj temizleyici için bence 50-70TL oldukca yuklu bir mebla. Ben hep neutrogena kullanıyorum oda muhtesem temizliyor hafif yaglı bir dokusu var ama okadar da olsun diyorsun :)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkürler daha uygun fiyatlı temizleyici arayanların aklında olsun :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)