BU BLOGDA ARA

11 Şubat 2013 Pazartesi

çizgili tırnak süsleme / striped nail art

pastelin 78 numaralı mavi ojesine tek kelimeyle bayıldım. rengi o kadar güzel ki elim hep ona gidiyor.bu kadar sık sürünce biraz da renk katayım istedim.basit ama güzel bir tırnak süsleme yaptım.


gördüğünüz gibi yapımı çok basit.sonradan bir de turuncu renk ekledim.ortalık hepten şenlendi.


günlük kullanım için gayet hoş bir tırnak süsleme oldu.siz nasıl buldunuz?

not: bu süslemeden sonra 1 haftalık bir ara veriyorum.tırnaklarıma dinlenme payı,daha güzel tırnak süslemelerle döneceğim:)


7 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor :) Şu çizgi çizgi yırtık taytlarla da çok hoş durur

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canımcım :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  4. :)Çok güzel, hemen yapmak istedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kolay bi süsleme denenebilir :)

      Sil
  5. Turuncu hangi markanın hangi numarası acaba, çok yumuşak çok tatlıymış, hiç sırıtmamış:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın nail art serisinin turuncu ojesi,bende çok seviyorum:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)