BU BLOGDA ARA

22 Şubat 2013 Cuma

cilt bakım rutinim

aslında yapmaya üşendiğim şeylerden biriydi sabah akşam cilt temizlemek.bundan bir ay öncesine kadar sabah ha yıkadım, ha yıkayacağım derken geç olurdu.akşama ertelerdim,akşam da çoğu zaman çok yorgunum diye yatağa atlardım.ama şu bir ayda ne olduysa, içimden başka bir gonca çıktı.artık 1 gün bile aksatmadan temizliyorum cildimi.çok da güzel yapıyorum elime sağlık!

kullandığım ürünler topluca böyle.

SABAH

ilk adım: yüzümü diadermine peeling etkili yüz yıkama jeliyle güzelce yıkıyorum.
ikinci adım: diadermine gözenek sıkılaştırıcı ve canlandırıcı tonikle devam ediyorum.
üçüncü adım: bioderma pore refineri sadece gözeneklerimin üzerine sürüp güzelce yediriyorum,
dördüncü adım: yves rocher gündüz kremini dekolte bölgemde dahil sürüp, misler gibi oluyorum.

AKŞAM

birinci ve ikinci adımdaki yıkama ve toniklemeyi aynen uyguluyorum. 
üçüncü adım: sebamed göz kremimi uyguluyorum.
dördüncü adım: yves rocher gece kremini dekolte bölgem de dahil uyguluyorum. işte bu kadar!

düzenli bir cilt bakımıyla, cildimde olumlu gelişmeler oldu.bende cildimde ki iyileşmenin keyfini sürüyorum :) cilt bakımlarını ihmal etmeyen kadın ne güzel kadındır!

not: eğer merak ettiğiniz bi ürün varsa yazısını yazabilirim. 

6 yorum:

  1. bende tam cilt bakımıyla ilgili post yayınlamışken,seninkini görünce ilaç gibi geldi,yves rocher den memnunmusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok memnunum canım gece kremini yazdım zaten.gündüz olanını biraz daha zaman geçsin yazacağım..

      Sil
  2. Şu 3'lu ritüeli bir türlü tam yapamıyorum:( ama seni görünce heveslendim:) bakalım sivilce tedavim ve ilaçlar bitince doktor ne önerecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) heveslenmekle kalma uygula canimcim :) senin rutinini de bekliyorum :)

      Sil
  3. Sebamedin göz kreminden memnun musun? ben the body shopu kullanıyorum ama pek bir işe yaramadı bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnunum yazısını burada bulabilirsin:) http://goncaninguncesi.blogspot.com/2013/03/sebamed-q10-lifting-goz-cevresi-kremi.html

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)