BU BLOGDA ARA

28 Şubat 2013 Perşembe

Arizona Green Tea Tırnak Süsleme

Tırnak süslemelerle çok haşır neşirim biliyorsunuz.Video çekmekle ilgili çok fazla geri bildirim almadım.Nasıl yapıldığını merak edenlere, şimdilik fotoğraflarla aşamalı olarak anlatacağım.

Bugün baharı getirelim tırnaklara birlikte,ne dersiniz :)


YAPILIŞI;
1.Adım: Açık yeşil bir ojeyi baz olarak iki kat uyguluyoruz.
2.Adım: Süsleme fırçalarından ince  ve uzun uçlu olanıyla ağacımızın dallarını çiziyoruz.Kısa bir fırçayla da yapılabilir ama hem parça parça bir görüntü oluşuyor, hemde biraz daha zor çiziliyor, bilginize.
3.Adım: Koyu pembe bir ojeyle dalların uç kısmına,küçük uçlu noktalama kalemi kullanarak ikişer adet nokta koyuyoruz.
4.Adım: Açık pembe bir ojeyle,yine küçük uçlu noktalama kalemi kullanarak koyu pembe ojelerin orta kısmına gelecek şekilde tek bir nokta koyuyoruz.
5.Adım: İnce uçlu fırçayla, noktaların üzerine minik siyah çizgiler çiziyoruz. 
Top Coat uygulamak  süslemenizin kalıcılığını artırır, parlaklık verir.
Hepsi bu!


Sonucu nasıl buldunuz?


Kullandığım fırçalar;
1.fırça dalları yapmak için kullandığım uzun ince fırça.
2.fırça dallar için kullanılabilecek daha kısa olan, ince fırça.Dallarınız bu fırçala biraz daha kalın olacaktır,daha az oje kullanmaya özen gösterin.
3. ise en küçük uçlu noktalama kalemi.




Kullandığım ojeler sırayla;
Pastel 95, Pastel 38, Pastel 301 numara ve Rimmel London 45  Misty Jade..

Deneyeceklere kolay gelsin!

11 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım!!!!

    Ben videodansa adım adım fotoğrafı daha çok seviyorum... Hoş, ombre manikürde de video olmasa anlamam mümkün değildi ya :) Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Başak :)
      O zaman böyle adım adım fotoğraflı anlatıma devam.Sevgiler..

      Sil
  2. Tam bahara yakışan bir süsleme olmuş ben beğendim :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsın ama şu fırçaları da bir görseydik iyi olurdu.. tam canlandıramadım gözümde şu anda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yazı güncellendi,artık fırça görselleri de içermektedir bilginize efemmm :):)

      Sil
    2. teşekkürler canım şimdi ne aramam gerektiğini biliyorum artık..

      Sil
    3. önemli değil :)setin tamamını da yazacağım ama daha tam hangisiyle ne yapılır kestiremedim :)

      Sil
  4. şu ince uçlu fırçaları nereden nasıl bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
  5. şu ince uçlu fırçaları nereden nasıl bulabiliriz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;
      Ben set olarak ebaydan almıştım..Ama http://www.bornprettystore.com/ dan alabilirsin.Orada da fiyatlar uygun. GEJ61 de %10 indirim kodu kullanabilirsin. Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)