BU BLOGDA ARA

27 Şubat 2013 Çarşamba

Acil Servis Tırnak Süsleme / E.R Nail Art

Tırnak süslemeye devam :) Bir sürü örnek süsleme topladım, çoğu malzeme gerektiriyor.Elimdeki imkanlarla yapabileceklerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim..


Bu süsleme çok sevimli geldi bana, içinde bulunduğum hayatı resmetmek çok hoşuma gitti. Meslek aşkının böylesi dimi :)

Beyaz bazın üzerine ince uçlu fırçayla çizdim hepsini sonra da uygun renklerle gene ince uçlu fırçayla renklendirdim, hepsi bu!



Kullandığım ojeler;
Pastel 38, Pastel 04, Pastel kırmızı ve Flormar Supershine 41 numara..





13 yorum:

  1. Gonca, artık sana söyeleyecek söz bulamıyorum. İş güç arasında bunlara nasıl vakit buluyorsun ve bu yaratıcılık nereden geliyor hayret gerçekten :)) Bravo bravo!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) çok teşekkürler canım :) aklıma geleni arayıp örnek buluyorum sonra uyguluyorum :)

      Sil
  2. ay tam senlik olmuş kuzum bu nailart cidden:) vallahi çok yeteneklisin!

    YanıtlaSil
  3. ilahi! nerden aklına geldi bunlar ya, çok güldüm :D
    her zamanki gibi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, bunların içinde yaşıyorum ben :)

      Sil
  4. hehe çok eğlenceli gözüküyor :) ben üşenip yapamıyorum ama yapabilenlere çok özeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) bence üşenmeye devam et bir başlandımı bırakması çok zor :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. :) bence de çok sevimli oldu :)

      Sil
  6. Harika ya bir daha hastaneye giderken bundan yapayım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)