BU BLOGDA ARA

14 Ocak 2013 Pazartesi

yeni alışverişim...


dün gene biraz gezmeceli biraz alışverişli bi gün oldu, iyi de geldi ne yalan söyleyeyim:) 


bu ojelerin rengine bayıldım aldım hemen diğer kardeşlerinin yanına ekledim, eklemekle kalmadım hemen kullandım bile :) golden rose'ların biri kütikül giderici biri de tırnak besleyici. kullanmaya başladım yazılarını da yazacağım.


bu kazaklar ise lcw'den. o kadar mağaza gezip gene gidip lcw'den yapıyorum alışverişi! koton ve collezione'dan da beğendiğim şeyler var. benim minik sıpa kredi kartımı ortadan ikiye ayırmasaydı onları da alacaktım ama onlar biraz bekleyecek.
hepsini çok severek aldım ama kahverengi kazağa aşık oldum resmen giymek için can atıyorum :)

işte benim alışverişim böyle, herkese bol alışverişli günler diliyorum!

12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım.Ojelerin renkleri çok cıvıl cıvıl. Her alışverişe çıktığımda bu sefer başka markalardan alıcam diyip lcw den alıp eve geri dönmek bir garip oluyor. Seviyorum lcw yi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol canım. aynı durumdayız desene ama ben bu sefer aklıma başka şeylerde koydum :)

      Sil
  2. Ojelerin de kazakların da harika =) En çok da kazağını sevdim güle güle kullan en güzellerini hakediyosun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bebem. daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  3. Çok güzel şeyler almışsın, kazakları çok beğendim, güle güle güzel günlerde giyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenmene sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  4. üzerinde paralansın derler bizimkiler , güzel günlerde kullannn:)
    Kütikül giderici flormarınkini kullanıyorum ben de,tırnak etlerini yumuşatıyor böylece onları rahatça kesebiliyorum..
    Ayrıca suya yatırmama gerek kalmadan hatta...
    Sen de paylaş yorumlarını,tercihimize ona göre belirleyelim :)
    Not:Sarı turuncu kazak-gömlek kombininle sarı ojeni mi kullanacksın yoksaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, valla bende hepsi üzerimde paralansın istiyorum:) biraz kullandıktan sonra yazacağım düşüncelerimi,indirimdeydiler aldım gitti :) bir önceki postta yaptım sarı renkli tırnak süslememi görmedin mi aşkolsun :)

      Sil
  5. Güle güle kullan hepsini canım ojelerin renkleri ne kadar güzel!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) kışı hiç sevmem kendime yazı getirdim bu ojelerle :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)