BU BLOGDA ARA

22 Ocak 2013 Salı

yeni alışveriş yeni mutluluk...

bi kadın neden para harcadıkça mutlu olur ki :) sebebini bilemiyorum ama alışverişin yaşattığı mutluluğun tadını çıkarıyorum. amannnn ölmicem mi al gitsin modundayım.. ohhh canıma değsin :)
2 gün arayla biri trendyoldan biri yves rocherden iki alışveriş yaptım sözleşmişler gibi ikisi aynı gün geldiler:)


trendyoldan ecotools 6lı göz makyaj fırçası ve fondöten fırçası aldım. okuduğum bloglarda memnun olanları gördükçe başlangıç olarak yeterli geleceğini düşünerek aldım. bi göz makyajı yapmak şart oldu bugün:)


yves rocherden ise indirimin son günü bi adet gece kremi, maske ve şampuan aldım, kolyeyi de onlar bana hediye etmişler:) gece-gündüz kremi olarak yıllardır sebamed kullanıyorum, gece kremimin son kullanma tarihi geçince o kadar aradım taradım pat diye yves rocher aldım hadi hayırlısı.cam şişesiyle şimdiden gönlümü çaldı ama bakalım etkisi nasıl olacak...

ben alışverişimi yaptım mutlandım darısı sizlere :)

16 yorum:

  1. Güle güle kullan Gonca'm : ) ok güzeller hepsi, paketleri de ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımıniçi :)

      Sil
  2. Ecotoolsun eye setinde benim de gözüm var, ne güzel şeyler almışsın canım benim, iyi günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım inşallah diet biter de sende en kısa zamanda kavuşursun ecotoolslarına :)

      Sil
  3. Canım benim güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. o gece kreminden çok memnunum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bunu duyduğuma çok sevindim inşallah bende memnun kalırım..

      Sil
  5. Güle güle kullan, çok güzel şeyler almışsın. Ecotoolsun 6lı fırçasından ben de aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sevdacım sen de güzel günlerde kullan :)

      Sil
  6. o fırçalardan bende istiyorum :) krem yorumunuda merakla bekliyorum canım :) güzel günlerde kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) alalım sana da canım ama ebaydan arada dünya fark var:)
      kremi bu geceden itibaren kullanıp paylaşcağım :):) öpüyorum...

      Sil
  7. canım benim iyi günlerinde kullan fırçalarını ve yves rocher'lerini hepsi birbirinden harika (: krem yorumlarını bende bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkür ettim canımcım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)