BU BLOGDA ARA

28 Ocak 2013 Pazartesi

tırnaklara poşetle baskı yapsak mı :)

tırnak süslemesi yapmayalı uzunca bi zaman olunca çokça örnek birikti. rengarenk tırnakları seven biri olarak kolay yapılabilirliği ve güzel görüntüsüne bayılarak uyguladığım tırnak süslemeyi siz nasıl bulacaksınız bakalım :)

baz olarak pastel 04, renklendirmek için pastel pastel 82, pastel 95, china glaze 265 kullandım.


süslemenin nasıl yapıldığını merak edenler için aşamaları da fotoğrafladım;


sonuç olarak rengarenk sevimli tırnaklara sahip oldum. siz nasıl buldunuz?

14 yorum:

  1. Bu stilleri bir yere not etmemizz lazım,görünce ay ne kadar cici olmuş deyip unutuyoruz:)
    Çok beğendim ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Kolay ebru tekniği, sevdim, eline sağlık!

    Bu arada, dün yorum yazamadım; ama bence gazete baskısı da çok hoş olmuştu! Özellikle Pastel ojenin rengine bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Aaaa süper fikirmiş canım yaa böyle birşey görmemiştim bak üşengeçlerede kolaylık olur böyle ellerine sağlık bayıldım renklere (:

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ebruli gibi duruyor =))denemeye değer

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş :) hemen denemeye gidiyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel görünüyor :) China Glaze de katılmış orduna

    YanıtlaSil
  7. Ben de denemiş ve maalesef yapamamıştım :) Çok beğendim çok güzel durmuş bu renklerde :)

    YanıtlaSil
  8. sen aştın :)) Çok güzel olmuş ki :)

    YanıtlaSil
  9. herkese çok teşekkür ediyorum..bu işe bu kadar dört elle sarılmam sizin güzel yorumlarınız sayesinde :)

    YanıtlaSil
  10. Mor rengi ne zamandır arıyodum süpersin :) Tırnaklar da süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,ne güzel faydam dokunmuş:)

      Sil
  11. Oje sürmek bir sanat işidir diyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)