BU BLOGDA ARA

27 Ocak 2013 Pazar

tırnaklara gazete baskısı

bu aralar tırnaklarım bana ben onlara fena halde küsmüş durumdayız.barışma sağlanmadan bi tırnak süslemesi calışması yaptım.çok içime sinmedi ama yayınlanmayacak kadar da kötü olmadı gibi..
eve giren tek gazete sözcü olduğu için pek yaratıcı davranamadım maalesef. yakın zamanda bol magazin sayfalı bi gazete alıp daha güzel bi çalışma yapacağım.
baz olarak pastel 22 numara ojeyi iki kat kullandım..

peki siz nasıl buldunuz bu çalışma mı?

10 yorum:

  1. keşke nasıl baskıladığınızı da yazsaydınız bende yapmak istiyorum ama bilemedim nasıl olur sizin baskılarınız çok net çıkmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begümcüm tırnaklara bazı sür iyice kurumasını bekle.sonra tırnağını kolonyaya batır ve gazeteden kestiğin kısmı tırnağının üzerine bastır.parmağınla gazetenin üstünde hafifce gezdirerek yazıyı net çıkarabilirsin :)

      Sil
  2. Goncacım emeğine sağlık ama nude yerine daha canlı bir renk kullansaydın daha hoş dururmuş sanki .. Nude bu çalışmanın güzelliğini perdelemiş bana kalırsa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kermitcim :) nude konusunda haklısın sürmüş bulundum bir kere :/

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. beyazla da deneyeceğim daha güzel olacağından eminim :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş Gonca, ojede entellektüelliğin son noktası :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)