BU BLOGDA ARA

1 Ocak 2013 Salı

pastel volume 5x maskara..



bu maskarayı oje hediyeli olarak 9.50 tl ye aldım.hediye ettikleri ojeyi de görün miniminnacık bişi :) öyle çok büyük beklentilerle almadım ama fiyatına göre performansı çok iyi çıktı.
parlak siyah bir maskara.kirpiklere çok güzel hacim kazandırıyor ve az da olsa kirpikleri uzatıyor.
kirpikleri tek tek ayırmıyor bu da benim için çok iyi bi özellik, çünkü tek tek ayrılmış kirpikleri hiç sevmiyorum.





biraz topaklanma potansiyeli var ama fazlalıkları kaş-kirpik fırçasıyla alarak bu sorun aşılabilir.
zaman geçtikçe kirpiklerde kesinlikle ağırlaşmıyor ve dağılmıyor.bu da çok büyük bi artı.son olarak çıkarması da zahmetsiz, bitirmek amaçlı bolca kullandığım flormarın göz makyaj temizleyicisiyle  pastelin bu maskarasını çıkarırken hiç zorlanmıyorum. daha ne olsun!

fiyatına göre performansı düşünülecek olursa, kesinlikle denenebilir bir ürün..




2 yorum:

  1. Fiyatı gerçekten çook uygun, adam gibi bi maskara 25 TL den aşağı yok çünkü üstelik minicik bile olsa bir hediyesi var :) Sevdim bunu.

    Ellerine sağlık Gonca'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim :)kesinlikle denenebilir, küçük falan ama ojesinin rengi de güzel hani :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)