BU BLOGDA ARA

7 Ocak 2013 Pazartesi

pastel terracotta allık no:1

sevgili arkadaşım, mamontenkanın cici sahibesi bana allık sormuştu. bende elimde olan pastel allığı paylaşmak istedim sizlerle..


önce makyaj kitabımdan birkaç allık önerisiyle başlamak istiyorum.
açık tenliler için: içinde kahverengi olmayan yumuşak,pastel tonlar ve açık pembeler
orta tenliler için: kum rengi ve pembe  tonları
kızıllar için: şeftali ve mercan tonları
sarı ve zeytin rengi teni olanlar için: gül pembesi allıklar öneriliyor.


allığa gelecek olursak; yapısı hafif, bol ışıltılı bir allık. yüzde kesinlikle çok fazla sırıtmıyor (yüzümde göstermeyi isterdim ama devasa sivilcelerimle muhattap olmanızı istemedim) zaten çok belirgin olmasını istiyorsanız fırçayı allığın üzerinde çokça gezdirmeniz gerekiyor. swatchlarda  orta yoğunlukta kullandım gördüğünüz gibi belli belirsiz bir renk veriyor ama ışıltı açısından cimri davranmıyor :) çokça almak için fırçayı allığın üzerinde 4-5 kez gezdirdim,buna rağmen fazla tozutmadı. bu açıdan da güzel bir ürün. nude ve kahve tonlarda makyaj yaptığımda severek kullanacağım bi allık, ışıltılı yapısını çok sevdim.
kol içim yüzüme göre biraz daha beyaz, allık yüzümde biraz daha koyu duruyor.

fırçasını sevdiğimi söyleyemeyeceğim, kılları şimdiden dökülmeye başladı.

bu allığı kağan parfümeriden fırça hediyesiyle birlikte 24 tl'ye aldım.




2 yorum:

  1. Oooh bana özel post da yazıldı ya değmeyin keyfime :) Çok teşekkürler Goncam.. Çok güzel bir yayın olmuş yine, allık konusunda da net fikir oluştu artık kafamda :) Ellerine sağlık ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) önemli değil canımıniçi dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım işte:) umarım gerçekten faydası olmuştur..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)