BU BLOGDA ARA

26 Ocak 2013 Cumartesi

pantene aqua light bakım maskesi

indirimde gördüğüm her şeyi almak gibi bi huyum var.bu maske de indirimdeydi, 11 küsur tlden 3.90 tl ye düşmüştü aldım hemen.bazen hiç sevmediğim bu huyum bana çok güzel şeyler kazandırıyor:)

saçlarım aslında bildiğiniz kıvırcıktı bir zamanlar 1 yıl boyunca neredeyse aralıksız düzleştirdim.düzleştirme aşkım bitti zırt pırt saç kestirme faslı başladı ve son darbe de boya! sonuç olarak saçlarım dalgalıya döndü.genetiğiyle oynanmış saçlarımdan ben sorumluyum ve çok pişmanım!
not: saçlarıma,taramaktan başka bi işlem uygulamadım.

maskeye gelecek olursak,aldığım günden itibaren her yıkamada kullanıyorum.diplere gelmicek şekilde uyguluyorum.ceviz büyüklüğünde tüm saçıma yetiyor, öyle bekletmeye gerek yok tüm saçıma güzelce sürüp hemen duruluyorum. diğer saç kremleri gibi saatlerce durulamak da gerekmiyor.kolayca akıp gidiyor saçtan.kokusu da çok güzel. saçı kesinlikle ağırlaştırıp kafaya yapıştırmıyor aksine hacim kazandırıyor, ki bu da benim gibi ince telli saçları olan birine mutluluk kaynağı. ama en çok da görmeyi özlediğim buklelerimin belirginleşmesine seviniyorum. sağladığı tarama kolaylığı da cabası...

ürünün indirimsiz fiyatı boyutuna göre biraz fazla bence ama işini güzel yaptığı da bi gerçek. ben indirimde olduğu dönemlerde tekrar almayı düşünüyorum. 

8 yorum:

  1. Ben de çok merak ediyordum bunu. Çok uygun bi fiyata almışsın alışveriş canavarı seni :) Teşekkürler bu güzel yazı ve bilgilendirme için ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) alışveriş canavarı mı :):) asıl okuduğun için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Evoriada yok fiyatınaydı bu maske güzel çıkmasına sevindim:) Genetiği ile oynanan saçlar konusunda klube hoş geldin :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) o külübe katılmayı hiç istemezdim ama hoşbuldum :)

      Sil
  3. ben aynı ürünün şampuanını kullandım çok memnun kalmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman şampuanla birlikte neler yapar dimi :)

      Sil
  4. saçların gayet hoş duruyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)