BU BLOGDA ARA

2 Ocak 2013 Çarşamba

ojem : tırnaklarda ebru sanatı deneme 2


dün gene suda oje yapma aşkım kabardı :) şuradaki postta paylaşatıklarıma nazaran bu sefer daha güzel bi iş çıktı ortaya :) benim elimdeki ojelerden bu iş için en uygun olanı pastelmiş onu anladım ve bu denememde zahmetsizce, tek seferde şekilleri parmağıma çıkardım:) su kabarcığı sorununu da çözersem tamamdır, ustalık mertebesine yükseleceğim...



yine en güzeli başparmak tırnağıma oldu :)



kullandıklarım pastel 85,68 ve 04 numaralar..

bu sefer ben sonuçtan çok memnun kaldım siz nasıl buldunuz?

16 yorum:

  1. Gonca, bu seferkiler gerçekten çok başarılı! Bravo valla, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Başakcım beğenmene sevindim:)

      Sil
  2. Ben bir öncekini de beğenmiştim zaten, ama bunlar hakikaten çok güzel olmuş. Senin de değidiğin gibi baş parmağında sanat yapmışsın resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) zaten diğer yaptığımı da beğenerek beni çok motive etmiştin :)

      Sil
  3. Bunları nasıl yaptın, gerçekten şahane olmuş lar bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suya damlatarak yapıyorum, youtube da çok örnekler var ama illa benim yaptığımı görmek istersen ustalık mertebesine eriştiğimde bir video çekeceğim :) ayrıca beğenmene çoook sevindim:)

      Sil
  4. nasıl yaptığını çok merak ettim özellikle de suyun sıcaklığı bu olayı etkiliyor mu onu sormak isterim sana ama video çekersen süper olur bende izleyip denemeyi çok isterim. gayet başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..oda sıcaklığındaki içme suyuyla yapıyorum :)çeşme suyuyla güzel olmuyor..inşallah en kısa sürede bir video çekeceğim ama tekniği biraz daha geliştirmem lazım:)

      Sil
  5. Çok değişik çok güzel olmuşlar bravo valla :)
    You tube dan bi bakayım merak ettim yapılışını

    YanıtlaSil
  6. baş parmağın ve yüzük parmağın bir harika:) banada beklerim,
    cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) koyu renkleri üst üste damlatınca çok boğuk oluyo desen,açık renkleri çok olan daha güzel duruyo haklısın:)

      Sil
  7. Ay şu somon renginin güzelliğine de bakın :) Çok güzel yine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş. Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)