BU BLOGDA ARA

5 Ocak 2013 Cumartesi

ojem: pastel 123 & pastel 68


pastel ojelerle olan aşkım son gaz devam ediyor :) bunlara baktıkça sürmeden duramıyorum...

aslında sadece bu iki mavi ojeyi kullanarak bi süsleme yapmayı düşünüyordum,ama beyaz ojem sevimli sevimli bakınca dayanamadım kullandım onu da :) 
iki renkten de sadece tek kat sürdüm ve gördüğünüz gibi kapatıcılıkları gayet iyi.
tırnaklarımda görülen yer yer dalgalanmalar ışıktan kaynaklı fırça izi falan değil yanlış anlaşılmasın :)


o yerde yatan 123 numara, dimdik ayakta duran ise 68...


ben bu tatlıcıkların iş ortaklığını pek sevdim, ya siz?

13 yorum:

  1. Gonca, sen bu işi bayağı bayağı becerdin :) Çok güzel olmuş gerçekten, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Yaa bu efsane olmuş nasıl yaptın sen o nokta noktaları :) Harika görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) noktalar meslek sırrı, neyle yaptığımı duysan ölürsün gülmekten :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. bi arkadaşın hediyesi başımın üstünde yeri var:)

      Sil
  4. Çoook beğendim harika olmuş. Ellerine sağlık:)


    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. nail art'ı pek beceremem ama buna bayıldım ve en kısa zamanda yapmayı düşüyorum :)) süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sen de denediğinde paylaş görelim :)

      Sil
    2. twitter'dan attım, bak bakalım olmuş mu :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)