BU BLOGDA ARA

6 Ocak 2013 Pazar

ojem: kahverengine biraz renk katalım :)

tüm pastel ojelerimi tanıtıp yenileri almak için can atıyorum, o yüzden her gün bi tırnak süslemesiyle karşınızdayım :)


şuradaki postta birçok arkadaşım kahve tonlarını sevdiğini söylemişti, bende belki kahve tonlu ojelerini renklendirmek isterler diye düşündüm ve böyle bi çalışma yaptım :)
simi çok yoğun kullanmadım parmaklar hareket ettikçe görünüp kaybolması hoşuma gitti :)



kahverengi olan 105 numara, kırmızı simli olan yılbaşı serisinden 314 numara ve flormar supershine 35 numara..





11 yorum:

  1. Gonca, baz olarak sürdüğün oje kahverengi mi Taupe mu? Çok çok güzel görünüyor rengi; ama sen kahverengi deyince emin olamadım tam fotoğraftan çıkan renk olup olmadığından :) Manikür çok şık olmuş bu arada, ellerine sağlık :) Sevgiler, iyi pazarlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sütlü kahve diye nitelendireyim ben :) taupe daha koyu kalıyor bu renge, pale taupe daha yakın :) beğenmene sevindim canım :)

      Sil
    2. Hah, sütlü kahve, ok :) Çok güzel renk! Çok güzel kombinasyon :) eline sağlık...

      Sil
  2. çok havalı olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  3. Bu da çok güzel olmuş:) Sayende ojeyle ilgili fikirleri alıyorum :)

    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gamze, beğenmene sevindim:)

      Sil
  4. Canım çok güzel olmuş yine çok beğendim. Şekli böyle düzgün sürme işini nasıl yapıyorsun? Ben çok sabırsızım böyle düz çizgiler yapamam herhalde:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) aslında benimde çok düzgün yaptığım söylenemez, pastel ojelerin fırçaları biraz daha toplu ve ince olduğu için rahat şekil veriliyor geniş fırçalarla bende çok çok iyi yapamıyorum:/

      Sil
  5. Oy oy güle güle kullan :) Daha güzellerini hakediyorsun. Bu arada hediyenin de maşallahı var Marshall boya renk kataloğu halt etmiş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)