BU BLOGDA ARA

16 Ocak 2013 Çarşamba

ojem: china glaze 625

şu herkesin sürüp sürüştürdüğü, çekilişlerine yüzlerce kişinin katıldığı china glaze ojelerden bir tane de ben edindim .kıskandım valla ne yalan söyleyeyim denemezsem çatlardım herhalde:) bu ara mavilere taktığım için 625 for audreyi seçtim.bakın bakalım benim tırnaklarımda nasıl durmuş.




ojeyle ilgili görüşlerime gelecek olursak;
sürümü çok kolay ve fırçası ideal boyutlarda.kokusu normal oje kokusu ne eksik ne fazla
kuruması kısa sürüyor bi ojeye aşık olmamdaki en büyük etken :)
masum içeriğiyle de gönülleri fethediyor. ayrıca tombik şişesi çok sevimli.kısacası ben bu ojeyi çok sevdim denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. sizde almak isterseniz benim gibi http://www.kozmetiksite.com/ adresinden edinebilirsiniz.






8 yorum:

  1. oje kullanmam ama rengine bayıldım!!! sana da çok yakışmış canım :)) güzel günlerde sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımcım :)sende sürsene ojesiz olur mu hiç :)

      Sil
  2. bu rengi isminden dolayı çok seviyorum ama bende o kadar soluk duruyor ki alamadım .. sana çok yakışmış güle güle sür..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) adını tırnaklarıma yazdım :)

      Sil
  3. benim gibi klasik kavhe-kırmızı-french döngüsünde yaşayanlar için ilham oluyor bu önizlemeler :):)
    Güle güle kullannnn canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım biraz da olsa yardımcı oluyorsam ne güzel :)

      Sil
  4. Rengi gerçekten çok güzel seçmişsin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)