BU BLOGDA ARA

13 Ocak 2013 Pazar

ojem: alix avien 23 & alix avien 300 & alix avien 129

dün ojelerimi karıştırırken bu üç ojeyi arka arka sıralanmış halde gördüm. mesajı aldım :)  oje sürmekten tırnaklarım sarardı 3 gün dinlendirdim tırnaklarımı, hala geçmedi ama dayanamadım daha fazla sürdüm ojelerimi rahatladım. 

ellerim ve tırnaklarım isyanda bu aralar.tırnak dibi etlerim fena durumda bunun için şimdiden sizden özür diliyorum. çareyi buldum gerçi, kısa sürede bu işi çözüyorum başakcım sağolsun sanki derdimin bu olduğunu anlamış:)




alix avien ojelerin sürümünden genel olarak memnunum ama kalıcılığı konusunda biraz sıkıntı yaşatıyor. bazı ojeleri sürüldüğü gün çıkabiliyor. 
bu üçlünün ortaklığından böyle bir tırnak süsleme çıktı umarım beğenirsiniz.





bordo olan 23 numara, yeşil olan 300 ve pembemsi olan ise 129..



6 yorum:

  1. Haklısın Alix Avienler çok fazla kuruyor sanırım çıtır çıtır dökülüyor tırnaktan..

    Ama çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş yine çok beğendim:) ben hiç sabırlı değilimdir o yüzden bu işlere hiç kalkışmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım. bu çok zor değil sadece kuruması biraz zaman alıyo o kadar :)

      Sil
  3. Renkler cok hos ve uyumlu olmus. Degisik. Eline saglik.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)