BU BLOGDA ARA

8 Ocak 2013 Salı

ojem: alix avien 217 & alix avien 220


yeni ojelerimi alix avienden seçtim.hemen bir çalışma yaptım:)


ojenin sürümü kolay, fırçası pastele nazaran daha geniş. kuruması da hızlı diyebilirim. yeşil renk ojeyi, tırnağımdaki görüntüye ulaşmak için 3 kat, nar çiçeği olanı ise 2 kat sürdüm. sizin için capcanlı bi tırnak süsleme yaptım :)


yeşil olan 217 numara, nar çiçeği ise 220..


not: ojelerimi çıkardıktan sonra tırnaklarımda hafif bi sararma oldu renkten kaynaklı diye düşünüyorum. farklı bi renk ojesini kullanınca aynı sorunla karşılaşıp karşılaşmadığımı paylaşacağım..



10 yorum:

  1. Ayy ne güzel olmuşlar. Valla süpersin harika süslemeler yapıyorsun. :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım siz beğendikçe daha güzel işler çıkıyo ortaya:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar, ben hiç beceremiyorum bu nail art olaylarını, sana çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) sende süper ötesi makyaj yapıyosun :)

      Sil
  3. yine çok güzel olmuş goncacım :)

    YanıtlaSil
  4. Her ojeni bir öncekinden daha çok beğeniyorum :) Buna da bayıldığımı söylemiştim ^,^

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş da bu noktalama işini büyükten küçüğe nasıl yaptınız ben bir türlü beceremiyorum aynı büyüklükte noktalamayı=))

    http://desenlioje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begümcüm kücükler icin tükenmis bir tükenmez kalemin ucunu kullandim büyükler icin ne kullandim suan aklimda yok ama kalemle bi dene bakalim;)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)