BU BLOGDA ARA

9 Ocak 2013 Çarşamba

ojem: alix avien 163 & alix avien 188

alix avien 163ün tam olarak ne renk olduğunu anlayamadım, morcivert gibi bişi :) üzerine pembe simin güzel gideceğini düşünerek bi deneme yaptım. sonuç hoşuma gidince siz de görün istedim..



tırnaklarımı çok uzun tutamamanın dezavantajını yaşadım maalesef.desenin uzun tırnakta çok daha güzel duracağını düşünüyorum.benim kısa tırnaklarımda ancak bu kadar oldu.

bu çalışmaları yaptıkça başparmağım ve yüzük parmağıma aşık olurken yamuk yumuk orta parmağıma da sinir oluyorum...



morcivert olan 163 numara, pembe sim 188..

8 yorum:

  1. ojenin rengi çoook güzelmiiiş yaaa =) Ama ben pek kullanmaaam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler :) neden kullanmıyosun oje kullanmak güzeldir ya :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş, dantelli gibi duruyor :) şimdi de bunu deniyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkürler canım,dene da paylaş yine olmaz mı:)

      Sil
  3. 2 gün giremedim neler yapmışsın valla maşallah :) Ayrıca yorumlar da maşallah bollaşmış :)

    Ojeye gelince, siyah ve pembeyi birbirine çok yakıştırırım ve çok kullanırım, bunu da çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)