BU BLOGDA ARA

2 Ocak 2013 Çarşamba

nivea t bölgesi temizleyici bantlar



bu bir mu-ci-ze! mağaza sorumlusu bu ürün indirimde baya da düştü fiyatı bi dene dediğinde zoraki bi tane aldım,keşke daha fazla alsaymışım..
ilk denemeyi eşimin burnunda yaptık sonuç harika. içinizin kalkmıcanı bilsem bantın kullanıldıktan sonraki halini göstereceğim ama size kıyamıyorum :)
bantlar mis gibi limon kokuyor. banyodan sonra uygulayacağınız bölgeyi ıslatarak bantları yapıştırıyorsunuz.bant 15 dakika içinde kaskatı kesiliyor.sonra iki tarafından tutup çıkarıyorsunuz  hepsi bu kadar! sonuç süper.tüm siyah noktalar diken gibi bantın üzerine yapışmış oluyor. kökünden çıkıp gidiyorlar.kesinlikle kullanılası bir ürün..



 2 tane çene ve 2 tane de alın bantı var, alın bantını burnumda yada çenemde değerlendireceğim çünkü alnımda siyah nokta yok :)




                 4 tane de burun bantı var en kullanışlı olanı bu , keşke daha fazla olsaymış..

                      bir kutu bantın fiyatı 14.75 ben indirimden 8.85 tl'ye aldım.iyi ki de aldım :)

5 yorum:

  1. peki bu bantlar burnunuzdaki tüyleride çektimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşimin burnunda denedik, bir kaç siyah tüy gördüm :) kendim deneyince bende ki sonucu da burada paylaşırım..

      sevgiler..

      Sil
    2. kendimde denedim, çok inceledim sadece birkaç tüycük gördüm o kadar, burnumun üstü yumuşacık ve pürüzsüz oldu..

      Sil
  2. Biraz pahalıymış aslında ama cidden faydalıysa değer buna.. Ahh siyh noktalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım pahalı ama işe yarıyor. burnumda tek tük siyah nokta kaldı :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)