BU BLOGDA ARA

4 Ocak 2013 Cuma

maybelline hydra extreme 430 douce nectarine / sweet nectarine

 yılbaşı indiriminden 3 tane ruj almıştım. birisinden şurada bahsetmiştim. biraz tembellik yaptım bi diğerini ancak yazabildim. öbürüne ne zaman sıra gelir Allah bilir..

douce nectarine / sweet nectarine çok güzel bir şeftali tonu. hafif ışıltılı yumuşak dokunuşlu bir ruj. benim ilk şeftali tonundaki rujum, turuncuya yakın olduğu için pembe seven biri olarak biraz zor alışıcam ama sevdim bu rengi!


yılbaşı indiriminden 7.50 tl ye aldım, indirimsiz fiyatı 10 tl sanıyorum. şeftali tonlarında ruj sevenler için güzel bir alternatif...



14 yorum:

  1. Rujun rengi dudağında çok güzel durmuş! Bu arada, bir önceki postta oje kombinasyonuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler başakcım :) ruja henüz alışamadım ama ojeleri bende çok sevdim :)

      Sil
  2. rujun rengi şahane,dudaklarında güzel durmuş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. dudağında ne kadar değişik durmuş normalde bakmazdım bile ben buna.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) bu ruju daha çok sevmemi sağlıyosunuz valla :)

      Sil
  4. Çok güzel durmuş gerçekten. Bu renkleri ben çok seviyorum zaten. Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir rengi var gerçekten
    güle güle kullan sevgiler;)

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor Gonca :) Çok doğal üstelik hiç abartısı yok her yere sürülebilir.. Fiyatı da çok uygunmuş çok profesyonel alışverişcisin sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) eşimde öyle diyo:)

      Sil
  7. Rengini çokk beğendimmm,şeftali tonları ve ıslak duran rujlar favorim.Bu serinin bende nar çiçeği vardı ..
    yalnız bunda dudak yapının güzelliğinin de katkısını belirtmem gerek:)

    takibimdesiniz bayan ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)