BU BLOGDA ARA

18 Ocak 2013 Cuma

Kremlerim..

Ojelere biraz ara verelim dimi ama? Bir krem delisi olduğumdan kullandığım kremleri topluca tanıtayım istedim.


nivea soft:  el,yüz ve vücut için uygun bir krem. ben sadece ellerim için kullanıyorum. bi adet salonumuzda durur.sürekli kremlendiğim için elimin altında gözümün önünde olsun istiyorum. hafif güzel bir kokusu var, o kokuya bayılıyorum. nemlendirmesi çok kuru olmayan ellerime yetiyor da artıyor.


nivea pure & natural : bu da çantamda ki kremim. %95 doğal içerikli. nivea softa göre daha kıvamlı ve daha iyi nemlendirdiği için bu soğuk havalarda çantamdan ayırmıyorum.


arko nem: yatağımın başucunda duruyor bu kremimde. %100 doğal zeytinyağı içeriyor. nivea pure & natural'a eşdeğer buluyorum bu kremi. hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var.


vasaline vücut losyonu: salatalık ve aloe özlü. kokulu kremleri pek sevmem ama bunun kokusu çok fazla rahatsız etmedi beni. losyon olması nedeniyle akışkan yapıda. ayak kremi olarak kullanıyorum. gece yatmadan önce ayaklarıma sürüp pamuklu çorap giyip yatıyorum.sabaha ayaklarım neme doymuş oluyor.genel olarak memnunum.


vaseline total moisture : bu kremi tüm vücudumda kullanıyorum. nemlendirmesinden çok memnunum. tesadüf müdür tam olarak bilemiyorum ama hamileliğim boyunca her gün düzenli olarak karnıma sürdüm hiç çatlağım olmadı. 


soap & glory : bu kremi sevgili görümcem yurtdışına çıktığında getirmişti bana. türkiyede satışı yok diye biliyorum. krem shea butter içeriyor, çok kuru ciltler için mükemmel bir nemlendirici. ama o kadar yoğun bir kokusu var ki sürdükten sonra buram buram kokuyor ve uzunca bir sürede gitmiyor. kokulu krem sevmeyen biri olarak çok sık kullanamıyorum maalesef. kullansam da sadece ayaklarım için kullanıyorum, burnumdan en uzak yer orası çünkü :) 

uygun fiyatlı ve işini güzel yapan kremlerimi çok seviyorum, size de tavsiye ediyorum...

4 yorum:

  1. Kokulu kremler candır sürekli mis kokmak gibisi var mı :) 2. Nivea ve son krem güzelmiş. Kremde Nivea'nın yeri çok ayrı zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben malesef kokulu krem kullanamiyorum canim o sondaki krem heba olacak elimde 2-3 kez kullandim daha..

      Sil
  2. Ben de bu Shea kremleri çok beğeniyorum, hele de The Body Shop'unkileri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem çok güzel emiliyor ve nemlendiriyor ah birde o kokusu olmasa...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)